Har ikke handhistory, så det bliver på hukommelsen. Effektive stacks er ca. 2000, og villain er en vindende spiller.
Der foldes til hero på knappen der raiser til 80 med 8♣,6♣, SB folder og villain i BB caller.
Pot: Ca 165
Flop: 7♣,8♠,10♣
Villain: Check
Hero: Bet 140
Villain: Raise til 440
Hero: Call
Pot: Ca. 1045
Turn: 6♠
Villain: Bet 600
Hero: ?
Jeg har ca. 1500 tilbage og har 2 par plus flush draw. Men villain har signaleret stor styrke. På floppet kunne hans spil godt lugte af et set, 2 par (der er bedre end mine) eller en draw (der givet at det er en straightdraw desværre rammer på turn).
Kommentarer ønskes til spillet på flop og hvad der skal ske på turn.
NL2000,6 handed, to par + draw
Jeg reraiser flop.
Når du ikke gør det, raiser jeg AI på turn og forventer at folde 2 højere par, højere flushtræk, air osv.
Derudover må du have nogle flere reads, hvis du kan sige han er vindende.
Reads?? Udover han er vindende??
Jeg 3 better altid det flop der. "Jeg er favorit mod AA" skriger jeg, og skubber lortet mod midten.
Turn, sidder jeg og grubler som en gal, og ender med at time ud, halvt med vilje.
Mere eller mindre standard på floppet. Det afhænger selvf. af hvor meget du 3 better floppet, hvilket for mange ville være næsten aldrig. Her kan det dog argumenteres for, da det kan gøre resten af hånden en del lettere. (Han regner næsten aldrig med du 3 better med en flushdraw, ses i hvert fald sjældent der hvor jeg spiller) Turn er et fold i min bog, men et der kan let argumenteres for et call og det er selvf. MEGET afhængigt af din modstander.
@Hardkare
Nu nævner Timothy ikke reads, men mod en god LAggish modstander hæver jeg oftest de her kombodraws, sets, 2par og overpar. Det skal selvfølgelig afvægtes, men jeg vil langt hellere ind med KK her end på 47T rainbow.
@Randall37
At jeg er favorit mod A,A er vel ikke særlig relevant. Han har aldrig overpar i denne situation...
@Asger_b
Jeg er forholdsvis ny på NL2000, så jeg har ikke nogen præcise reads. Dog er jeg ret sikker på han er regular og sane og han er nok også nærmere TAG end LAG.
Hvordan har du spillet?
Nu bliver det sgu et forhør!
Jeg har ikke siddet ved bordet særlig længe og jeg tvivler på, at villain har et read på mig. Det kan godt være han er klar over, at jeg ikke er regular på pågældende limit. Jeg har nok været forholdsvis aktiv.
Holder btw stadig på min linje.
Muligt han ser dig som weak?
@Turbo
Jeg er ret sikker på, at han ikke kender mig godt nok til at have en mening om hvorvidt jeg er weak eller ej. Det vil jeg faktisk godt udelukke.
Hvad re-raiser du til på floppet?
Du kan både pushe og sige noget alá 1450. Std er at pushe.
Jeg tror ikke der er mange der caller floppet med en stærk handske. Jeg er på 3bet eller push.
Udmærket. Fold nu turn.
@Kalash
Du er for stram ;-)
@Goofy+Pethie
Hva med turn?
Hvis han er mere TAG end LAG og I ingen historie har, synes jeg også det er fint. Fold turn, selvf.
Jeg skubber flop.
Du har en super hånd, og mod str8/set, har du stadig outs.
Du repræsenterer selv super draw, set, str8 og to par.
Udmærket at skubbe.
Ofte vil jeg også skubbe og så se en dejlig lille hjerter lande på rivre hvilket efterlader mig stadig med 2 par.
Det tror jeg ikke er nok.
Jeg tror han har tribs, men et farlig flop for ham.
Vi får se....
Tribs - rangerer det lige under trips eller et set? Eller måske lige over et sæt?
"Tribs - rangerer det lige under trips eller et set? Eller måske lige over et sæt?"
Hehe
hvad skete de`r?? foldede du?