Villain har jeg ikke spillet med før denne session, og han har siddet stille ligesom jeg heller ikke har rørt voldsomt på mig, siden han ankom. Jeg kunne godt forestille mig han er ny reg på netværket, han har ingen donk tendenser, og sidder med fuld buy in.
PF skal self repoppes de fleste gange, men jeg vælger i denne situation at tage et flop af. Jeg når lige at sige til mig selv, at jeg går broke på any flop, da villain nærmest instabetter floppet.
Seat 1: jumponjoe ($229.41 in chips) DEALER
Seat 3: MelkoSick ($200.15 in chips)
Seat 6: pasanen80 ($227.25 in chips)
Seat 8: Victarion ($314.54 in chips)
Seat 10: Hero ($217.50 in chips)
MelkoSick: Post SB $1.00
pasanen80: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero A ♣ A ♥
Victarion: Fold
Hero: Raise (NF) $7.00
jumponjoe: Fold
MelkoSick: Raise (NF) $21.00
pasanen80: Fold
Hero: Call $14.00
*** FLOP *** K ♦ Q ♦ J ♦ (45$)
MelkoSick: Bet $32.00
lol, hvad nu?
NL200$ AA i rr pot, wtf
klamo... tror jeg folder pænt snappy, men spiller også fuld ring = tørfisk :P
Ad for et flop. Jeg smider den sgu også bare med det samme.
Et raise bør imo være udelukket, da vi altid kommer møgskidt ind. Det bedste, villain kan vise er vel A♦Kx. Et call er også lidt skidt, da der kan falde et halvt deck med skodkort.
Kan ikke huske hvem der pointerede, at gennemgang af tusindvis af hænder viste, at man kun 3-better 55 % af sin 3-betrange fra sb. Derfor er jeg klart mere tilbøjelig til at 4-bette, når sb 3-better.
Som spillet er floppet mega ulækkert. Tror dog lige jeg tage et kort af og ser om villain ikke slower ned for action på turn.
Peeler en enkelt og kommer til showdown hvis muligt, folder ret hurtigt turn hvis han better igen.
overpar + gutshot i en rr pot, jeg kan ikke se hvordan vi slipper væk her :)
Jammer flop eller kalder flop + de fleste turns
-- men jeg er også en calling station :)
Jørn
Sygt scareflop... Smider den uden tvivl. Det er -ev i længden. Hvis man ikke allerede er bagud her så kan man hurtigt komme det på turn eller river.
Hans 3-bet pf lugter også af en stærk hånd som med det flop har dig slået min. 8 ud af 10 gange.
Hvis vi går allin og ikke har folding equity, så skal vi have 45%.
Vi kommer ind som 2:1 favorit mod AK
Vi kommer ind som 4:1 underdog mod JJ-KK
VI kommer ind som 2:1 favorit mod TT
Totalt har vi 46% mod dette range.
Hvis vi så ligger nogle AQ'er, AJ'er, 99, bluffs etc, så tror jeg godt vi kan komme ind profitabelt.
Jørn
jeg chek call flop, og cr eller check fold turn.
du får ik dine penge godt ind på floppet imo
Næsten ingen options syntes gode her. Tror bedst jeg kan li et kald her grundet position. Skyder han blankt kort på turn må vi lægge os. Falder en ruder og han checker kan vi skyde semi lavt og komme billigt til showdown. Hvis han checker river kan vi givetvis få ham af et set med et 2/3 pot bet evt shove.
Det er over mit niveau skal det siges, men jeg smider den sgu. Alt for mange hænder vi er bagude mod. Selvom der ikke har været dynamik synes det vel heller ikke HELT umuligt at han 4better eksempelvis KJ, QK, QJ.
Jeg brækker mig og venter på et bedre spot :)
Et fold kan aldrig komme på tale syntes det ville være sick, at folde på grund af at han c-better. Kalder floppet og kommer ind på de fleste turns.
Shove flop. Fold flop er elendigt og samme med call flop/fold turn, da manden sikkert alligevel rester AK og A♦ dér. Mod JJ+ og AK, har vi ca. 40% og de 4-5% equity vi mangler bliver rigeligt opvejet af de gange, han b/f flop eller kommer ind med TT, NFD + par, Kx eller noget andet retarderet.