Villain er 20/16/2,9 med en 3bet på 6 og en fold to 3bet på 81 over 2K hands. Han virker generelt ikke som ikke den skarpeste kniv i skuffen, laver nogle underlige moves mod non regulars og peeler generelt rigtig light, specielt postflop.
Jeg spiller mit sædvanlige 23/19 og har ikke været out of line, men jeg åbner knappen meget, og det ved han godt.
Seat 1: anderschr ($226.05 in chips)
Seat 3: Gehirntod ($44.20 in chips)
Seat 5: PeterMannes ($197.00 in chips)
Seat 8: Hero ($215.40 in chips) DEALER
Seat 10: ForWeAreMany ($256.65 in chips)
ForWeAreMany: Post SB $1.00
anderschr: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero T ♣ A ♠
Gehirntod: Fold
PeterMannes: Fold
Hero: Raise (NF) $6.00
ForWeAreMany: Call $5.00
anderschr: Fold
*** FLOP *** [ T ♥ 7 ♥ A ♣ 14
ForWeAreMany: Check
Hero: Bet $10.00
ForWeAreMany: Call $10.00
*** TURN *** [D7] 34$
Hero: Bet $23.00
ForWeAreMany: Call $23.00
*** RIVER *** [CK] 80$
Hero: Bet $67.00
ForWeAreMany: Raise (NF) $217.65
River er et rigtig fint kort for mig imo, da uden tvivl ikke slipper en Ax nu, derfor better jeg også lidt større. Hans skub kom i den grad bag på mig, og jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre nu?
NL200$ AT vs river CRAI
Far above my level:
Spiller NL10 så tag mine råd med et gram salt :)
Når du nu valuebetter river, skal den vel calles altid??
Jeg mener du laver jo din hånd om til et bluff, og det er som bekendt ikke noget vi bryder os om her på pn :D
Hvis ikke du vil til midten her, så skal den vel blockbettes eller checkes bag. Synes selv at check bag er for passivt, ville nok have valgt at lave et block bet på 35$ her. Kommer han over toppen er du slået, medmindre I har en speciel dynamik og du har blockbettet river ofte.
Ved ikke hvor godt blockbets virker på NL200, du siger selv han kan lave Funky plays, så den er jo nok meget svær at mucke i praksis =)
Interessant hånd :)
Easy call imo.
Han repper ikke rigtig noget. QJ er nok ikke så sandsynligt (men han kalder dog light postflop så stadig en mulighed), en random 7'er er nok også i hans range, men mon ikke han raiser turn så?
Tilbage er der bustede draws (98, flushdraws, KQ, KJ) og Ax hænder, hvor han prøver at skyde dig af en split. Jeg synes mest af alt han ligner en af de sidste to.
Det her spot handler om reads og intet andet. Dit read er nu....
"Han virker generelt ikke som ikke den skarpeste kniv i skuffen, laver nogle underlige moves mod non regulars "
Jeg går ud fra han betrater dig som regular, så han laver vel ingen moves her?
Yderligere:
"peeler generelt rigtig light, specielt postflop" ---> han kan sagtens have en 7'er.
Jeg tror ikke på han shover med et blankt A, da det simpelthen ikke gir mening....
Jeg ved 100% jeg caller i praksis ligesom Djowgern, men jeg tror faktisk man burde folde her, og jeg tror han har dig slået alt for ofte.
MVH Skod
Jeg er også på "fold-vognen"... Det virker ikk som et oplagt bluff-spot, da du også repper stærkt og K river er perfekt for villians formåede 7x.
Der er self en masse draws der misser, men dem tror jeg oftest vil blive cf. Syns bare den linje villian tager stinker af monster på river.