Villain er bare en shortstack donk, som clickraiset også indikerer.
Jeg blev pludselig i tvivl om den mest optimale linie.
Seat 1: bismuth83 ($199.00 in chips)
Seat 3: Floridarolfe ($191.00 in chips)
Seat 5: Hero ($201.90 in chips)
Seat 6: Kristian21 ($329.70 in chips)
Seat 8: everton13 ($93.38 in chips) DEALER
Seat 10: doogging ($248.15 in chips)
doogging: Post SB $1.00
bismuth83: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero K ♦ T ♣
Floridarolfe: Fold
Hero: Raise (NF) $7.00
Kristian21: Fold
everton13: Call $7.00
doogging: Fold
bismuth83: Fold
*** FLOP *** 9 ♦ 7 ♣ 8 ♣
Hero: Bet $11.00
everton13: Raise (NF) $22.00
NL200$ KT vs clickraise
Eneste jeg har at tilføje er at klikraises er noget jeg er begyndt at få utrolig respekt for. Normalt er det en monster som villian ikke helt ved hvordan han skal maksimere. Dette munder for det meste ud i et klikraise.
Ved faktisk ikke hvad jeg fortrækker i denne her hånd.
Hvis du kalder og rammer en af dine formodede sikre 8 outs går du til bunds, men hvad hvis K popper på turn. Så ville jeg mene den var utroligt svær at komme væk fra selvom man nok var bagud, med den givne stack villian har.
Ved faktisk ikke hvad jeg fortrækker i denne her hånd. Oftest kommer jeg nok til bunds på floppet, må jeg nok indrømme.
Hvis jeg ik har en bedre indikation om hvilken slags donk han er ( station eller lagtard) Fortrækker jeg nok bare et call her. Vores FE vil typisk været meget lille. Men et skub er ik decideret dårligt, kan dog bedre li det når v i har et bedre kendskab.
insta-jam!
Et click er ofte TP og vi flipper mod mange TP hænder. Mod flush draws har vi 30-50% etc etc. Den eneste hånd vi er rigtig dårligt inde mod er JT (men da vi har T♣ kan vi ikke være oppe mod JT♣).
Mit indtryk er vi har masser af FE i sådanne spots.
Stacksizes passer perfekt til et jam. Jeg jammer nok op til ca $150 (75xBB), måske helt op til 100xBB.
Jørn
Er lige kommet igang igen, så er lidt rusten...(8000 hænder)
Jeg rester bare. Synes at man tit nok ser et fold, til at det er +ev. Ligeledes kan du nemt have 14 outs
Et kald, giver dig et meget svær beslutning på turn, og rammer du din straigt får du problemer med at få mere betaling