PFR er 23/18,5/3,2 med en 3bet på 7,5 og en fold to 3bet på 71. Jeg mindes han i starten 3bettede helt sick meget, men som stats antyder, er han slowet en del ned. Vi har ingen dynamik. Han ser mig nok som solid taggish med ca samme stats (mener jeg spiller 22/18 med en 3bet på 8). Vi har ingen dynamik endnu.
Smartinafart er en nit med 17/12, dog kun over et par hundrede hænder.
Seat 1: Ascsi81 ($261.20 in chips)
Seat 3: dinodini ($218.15 in chips)
Seat 5: 120days ($197.00 in chips) DEALER
Seat 6: smartinafart ($217.75 in chips)
Seat 8: Hero ($374.00 in chips)
Seat 10: IntheCLubchg ($239.50 in chips)
smartinafart: Post SB $1.00
Hero: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero 7 ♣ 7 ♠
IntheCLubchg: Fold
Ascsi81: Fold
dinodini: Raise (NF) $7.00
120days: Fold
smartinafart: Call $6.00
Hero: Call $5.00
*** FLOP *** 6 ♣ 5 ♦ 4 ♣
smartinafart: Check
Jeg synes hånden er interessant, da den kan angribes på flere forskellige måder. Men hvad foretrækker vi, og hvorfor?
NL200$ OP og OESD, linie?
Hvordan reagerer dino på donkleads HU og har vi nogen grund til at forvente han reagerer på samme måde 3 ways?
Weak passive fungerer bedst her synes jeg. Lige netop det spot er et klart eksempel på den alt for vilde aggresivitet i lowstakes spillene (CR og få det ind), hvilket aldrig er rigtig godt. Som dynamikken i spillene er, kan du ikke forvente at TT bet folder floppet med alle de draws, ergo bliver det aldrig godt at få det ind. Villain må formodes at checke de fleste AK/AQ'ish hænder bag og give up.
Synes check call, hvad der ofte giver en gratis turn, og spille den weakt er en fin løsning i en pot hvor vi ikke har voldsom god equity med de linjer vi kan vælge.
(Er man en del af The Uberlag Crusade, skal man selvfølgelig ignorere mine tanker, og skynde sig at checkraise all in med sine 25% mod TT!)