NL200$ QJs

#1| 0

NL200$ 6max

Reads: Den generelle tendens på bordet er rimelig løs pre-flop, og bordet har en plrs/flop% på omkring 65. UTG raiser mange hænder pre-flop og continuebetter konstant, selvom hans spil ikke berettiger hans løse handselection.

UTG: 400$
Hero: 250$

Hero: QJ

UTG: raises to 8$
MP: calls 8$
CO: folds
Hero: calls 8$
SB: folds
BB: calls 6$

Flop: 629 Pot: 33$

BB: checks
UTG: bets 24$
MP: folds
Hero: raises to 65$
BB: folds
UTG: calls 41$

Turn: Q Pot: 163$

UTG: checks
Hero: checks

River: 6

UTG: bet 90$
Hero: ?

Kommentarer vedrørerne alle streets udbedes!

EDIT: stavefejl

28-05-2006 23:55 #2| 0

Jeg caller river, han prøver ofte nok at tage potten til at jeg tror et call er fint. Dog skyder jeg turn, noget ~100ish...

29-05-2006 01:03 #3| 0

Enig! Du skal smide 90 ind i en pot som total bliver på 343, så udregnet ud fra potodds er det et klart call i min bog. Mickey havde sagt fold PF, men jeg kan faktisk også godt li at spille disse hænder, når vi nu endelig er ude i noget call PF.Floppet er også rigtig fint spillet. Hva havde Villian? A9 evt?

29-05-2006 01:12 #4| 0

Hvad sker der lige på turn her ??

Når du c/r floppet og checker turn stinker det jo af et misset draw, og det får villain til at stikke ud i dig til en halvsvær river-beslutning.

Jeg better helt sikkert turn her, caller villain vil han sikkert checke river, og her tror jeg jeg checker bagved

29-05-2006 01:18 #5| 0

"Når du c/r floppet og checker turn stinker det jo af et misset draw, og det får villain til at stikke ud i dig til en halvsvær river-beslutning."

Hero c/r ikke floppet, han raiser det, men udover det har du ret. Hero får dog mulighed for at tage et kort af, samtidig med at han formodentlig har noget FE.

Anyway, jeg kan ikke se nogen svær beslutning på river, call?

29-05-2006 01:29 #6| 0

Skub turn eller call river.

29-05-2006 12:08 #7| 0

Det var primært Heros turn-action, som denne hånd blev posted for, da jeg ikke var sikker på, om jeg skulle fyre endnu et bet afsted eller tage et gratis kort. Raiset på floppet havde jo til hensigt, at tage potten ned med det samme, men villans call indikerer jo en tilpas god hånd, til at jeg kom i tvivl om et bet på turn ville være EV+, da jeg ville committe hele min stack til potten, og skræmt størstedelen af de hænder jeg slog, væk. Som mange af jeg påpeger indikerer dette pot-controllende check også et missed draw, hvilket til tider vil inducere et riverbluff fra en LAG villan, som vi jo netop har at gøre med i denne case.

Håber denne lidt rodede fremstilling giver mening :)

Anyways, jeg callede selvfølgelig, og villan havde TT

29-05-2006 12:19 #8| 0

Synes det er ganske fint spillet. Raiser dog aldrig river.
Grunden til jeg vil tjekke turn er at du ikke vil ud og betale et set eller overpair. Synes denne linie er fin og havde selv valgt den.

29-05-2006 12:31 #9| 0

Jeg synes turn-checket er ganske fint. Hero har pludselig meget fin showdown value, hvorimod et bet på turn lægger mange hænder ned han slår og bliver callet af dem, han stadig er drawing til.
Eneste motivation for at bette er, hvis villain skulle være på et bedre flushdraw, men det opvejer i mine øjne ikke fordelene ved et check.
Easy call på river, selvfølgelig.

- AB

29-05-2006 13:13 #10| 0

@ hardgrove

"Skub turn eller call river."

Hvorfor synes du skub turn er en god idé?
Eller betyder "skub turn" blot at du synes et bet på 3/4-1/1 pot er skidt ifht til skub?

29-05-2006 13:24 #12| 0

Pengene skal ind. Ved at checke turn inducerer man meeget klart et bet fra Villain på en blank river. Det kom og skal insta-betales.

Mht. turn skub; se stackstørrelserne. Jeg tror dog også, at jeg oftest checker turn og caller river.

Min pointe var bare, at Hero ikke må checke turn, hvis han ikke caller river.

Peter

29-05-2006 13:24 #11| 0

Som hånden udvikler sig syntes den er godt spillet.

De fleste lader til at kunne lide raiser på floppet, men linjen er også farlig imo... For hvad skulle HERO have gjort hvis villain havde sat ham all in på på floppet? (Tror selv jeg havde gjort det hvis jeg var villain)...

29-05-2006 13:39 #13| 0

@ hardgrove

Ok og enig :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar