Flobber kender jeg ikke, har ingen stats, reads eller noter på ham, så jeg vælger at flatte PF. Avoid er 23/18,5/3,4 og std taggish spiller, som dog viser lidt for meget respekt for mit spil, og jeg har længe haft success med at tage ned PF mod ham via 3bets. Jeg har ingen dymaik med nogen af spillerne ved bordet.
Hvad gør vi på turn, når vi vælger denne floplinie?
Seat 1: fuuurrrrr ($197.00 in chips)
Seat 3: flushski ($195.00 in chips)
Seat 5: Flobberworm ($204.65 in chips)
Seat 6: GnupGus ($200.00 in chips) DEALER
Seat 8: Hero ($523.40 in chips)
Seat 10: AvoidTheSystem ($232.40 in chips)
Hero: Post SB $1.00
AvoidTheSystem: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [ A ♥ J ♥
fuuurrrrr: Fold
flushski: Fold
Flobberworm: Raise (NF) $7.00
GnupGus: Fold
Hero: Call $6.00
AvoidTheSystem: Call $5.00
*** FLOP *** [ 6 ♣ T ♥ 4 ♥ 21$
Hero: Bet $15.00
AvoidTheSystem: Call $15.00
Flobberworm: Call $15.00
*** TURN *** [Q ♣ 66$
Hero:
Hvad er bedst herfra?
NL200$ stort træk, turnlinie?
Bahhh - nogle interessante hænder. Jeg vil ikke bet/calle her, da vi nok kommer jævnt ringe ind, men samtidig vil jeg heller ikke bet/folde så meget equity ud, så jeg c/c.
Jeg kunne godt finde på et check raise allin her.
Du leader flop og får 2 callers.
Sets vil typisk raise flops på sådan et drawy board, det samme med 2 pair hands, hvilket gør at vi typisk har med en 1 pair hand at gøre, eller medium draws.
Alle disse hands er meget sårbare, men det er dyrt for os at checkcalle, da du typisk ingen value får når du rammer din river, værende first to act.
Ved at checkraise vil du sætte AT, KT, JT, JJ, 99 i nogle trælse spots, og de fleste draws vil være nødt til at folde, --> og hvis et bart draw kalder dig kommer du alligevel ind med pengene godt.
Nogle gange støder du selvf ind i sets/overpar/turned 2 par, men selv her har du ~25-35% equity
Checkes turn igennem har du fået set både turn og river for 15$ hvilket må siges at være en god forretning.
-IDD
Bet imo.
Hvilke hænder regner folk med bliver check/raiset her?
Vi bliver aldrig check/raiset, turn er et god barrel kort for os og vi har fin equity mod så godt som alle hænder.
Check imo
Hvilke hænder er det vi regner med at modstanderne lægger? Der er endna to af dem.
Avoidthesystem laver endda et rigtigt lækkert call i mellemhånd på floppet.
Call hvis der bydes, dans gratiskortdansen hvis de checker bag.