Villain er ny på netværket, har indtil videre set ham limpe overnaturligt mange hænder ift jeg kun har været her i 5-10 min. Orbittet inden limpede han også, hvor jeg poppede den op med JJ, og floppet endte med at komme 4vejs, jeg tog ned på turn efter folk checkede til mig anden gang.
Seat 1: quaranta1 ($208.99 in chips)
Seat 3: Gehirntod ($42.00 in chips)
Seat 5: Hero ($236.65 in chips)
Seat 6: minigolf23 ($90.52 in chips) DEALER
Seat 8: Troyan72o ($234.80 in chips)
Seat 10: Gave 31 ($56.25 in chips)
Troyan72o: Post SB $1.00
Gave 31: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero Q ♥ 8 ♥
quaranta1: Call $2.00
Gehirntod: Fold
Hero: Raise (NF) $8.00
minigolf23: Fold
Troyan72o: Fold
Gave 31: Fold
quaranta1: Call $6.00
*** FLOP *** 2 ♥ 3 ♠ 8 ♦ (19)
quaranta1: Check
Hero: Bet $13.00
quaranta1: Raise (NF) $58.00
Villain instaraiser her, og jeg havde umiddelbart ikke nogen plan til det move?
NL200$ TP møder stort CR
Lidt samme analyse som jeg laver i din anden post.
Hvis han er passiv og pludselig checkraiser på et tørt flop så er det svært at fortsætte med din marginale hånd da en spiller som ham her sagtens kan limpe med 99-TT og gå amok på 8 høj flops. Vi skal vide mere om hvor aggro han er før vi kan spille mere perfekt mod ham og jeg tror jeg folder her uden større bekymring. Jeg kan ofte finde på at checke bag på et flop som dette for potcontrol og for at bluff induce.
Readless er det vel ret tæt på at være det letteste fold i verden?
Tror ikke du ved om han er donk nok til at spille et ringere top-par på den måde endnu, men med så lidt investeret så kan du nærmest kun folde her. Ellers skal du jo gå broke, og det er jo heller ikke skideskægt...
MVH Skod
Jeg ville helt klart folde. Du har ikke set ham gøre det før og hvis du caller her, hvad gør du så på turn når der kommer et 2/3 potbet?
Jeg ville ikke stacke af her.
@OP
Hvis vi skal bruge dit paradigme, hvorved vi bl.a. antager, at han ikke har klonket floppet hårdt, når han instantraiser, så må du jo nødvendigvis til midten her.
Der er ikke rigtigt nogen sandsynlige topars-kombinationer i hans range, og settet har vi som sagt antaget, han ikke har, pga. hans instantraise. limp-call preflop med et overpar er en linje, jeg sjældent ser, så vi står tilbage med en masse 8x-kombinationer, hvoraf du kun er slået af A8, som han i øvrigt skal være virkelig donket for at sidde med også. Han sidder altså ssv. med en 8x-kombination, du slår, og ergo må du til midten.
Om antagelsen om, at han ikke har klonket floppet hårdt, når han instantraiser, holder, er en anden ting. Det må jeg undersøge som en del af mit eget spil.
Blomme
Meget klart fold fra min stol.
Villain check-raiser vel ikke et svagere toppar ? (98s?) - open-limper typer plejer vel ikke at check-raise den slags på NL 200 ?
Du slår kun luft (og en eventuel 54s hvor du er 2:1 favorit) og skal spille for stakken hvis du spiller - det hænger slet ikke sammen uden klare reads/heftig dynamik imo.
En ting der taler for 54 er villains raise-size - der tillader ham at kalde et eventuelt all-in re-pop fra dig - men det er vist FPS readless.