Villain er en reg i de her spil på Bossen. Han er en rigtig dygtig TAG med stats 23/22/5. Mine noter på ham er ikke ved denne com, men jeg husker ham helt sikkert som en, der er god til at tilpasse sig dynamikken. Han spiller størstedelen af sine hænder rigtig fornuftigt.
Vi har ikke clashed i denne session. En af grundene til dette er, at jeg i hvertfald prøver at undgå ham, og jeg tror det er gensidigt.
Mit river cr er for value.
BossMedia Game #1025255962: Table Table TH 204 - $1.00/$2.00 - No Limit Hold'em - 11:55:58 - 2008/04/04
Seat 1: 10KMUSTBE ($355.03)
Seat 2: misterlinu ($60.60)
Seat 3: Hero ($230.70)
Seat 4: JuliaJulia ($223.00)
Seat 5: Balthezar ($610.73)
Hero posts the small blind of $1.00
JuliaJulia posts the big blind of $2.00
misterlinu is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Q♥ A♦]
Balthezar raises $8.00
10KMUSTBE folds
misterlinu folds
Hero calls $8.00
JuliaJulia folds
*** FLOP *** [A♠ 2♦ 4♥] [16]
Hero checks
Balthezar bets $14.00
Hero calls $14.00
*** TURN *** [A♠ 2♦ 4♥] [8♦] [44]
Hero bets $33.00
Balthezar calls $33.00
*** RIVER *** [A♠ 2♦ 4♥] [8♦] [2♠] [110]
Hero checks
Balthezar bets $86.00
Hero goes all-in with $175.70
EDIT: potsizes. Selvom der står $-tegn foran de forskellige bets, er det altså euro.
NL200euro - Alternativ line mod reg
Hmm Kender godt Balthezar. Det er mine klare overbevisning at han ikke skyder 2 barrel og 3 barrel uden kortene. Normalt ville han måske skyde turn, hvis du ligner et draw men det gør du jo ikke..
Den lugter af den sure AK synes jeg..
@Walther
Han skyder ikke 2nd og 3rd barrel.
@OP
Villains stats virker aggro og han virker som typen der vil udnytte et check. Jeg er enig i at han ikke ligner AK så jeg kan egentlig godt lide det.
Syntes også det ser fint ud, hvis han er en god spiller som du siger så ville han nok have raiset på turn hvis han havde dig slået - Tror han har AJs eller måske ATs (dog ikke diamanterne:)
EDIT: Mod en ukendt villain havde jeg bare kald den på river
hvorfor reraise du ikke pre?
Kunne jeg selv nemt finde på, imod en tænkende villain OOP. Men gør det self sværere når han raiser utg...
KeysorSoze
Jeg 3-better normalt AQ, men det er en fin hånd kun at calle med OOP, når villain åbner UTG. Hvis han raiser på knappen, 3better jeg hver gang.
Balthezar var bestemt en af dem jeg clashede mest med da jeg spillede der
mod ham er jeg oppe 4.31$ over 19.261 hænder ^^
tror dog du har fanget ham i dette spot, det eneste problem med dette spil er, at jeg ikke tror han betaler med nogen hånd du har slået, og der er nolge uventede hænder som han kan have der slår dig.
Tror jeg vælger at calle ham her, også for at få et read af hvilke hænder han spiller hvordan, river leaded i denne hånd fx
:)