Villain har jeg ikke spillet mod før denne session. Han er finne, virker ikke som nogen større chef. Han spiller 25/15,5/3,8 og 3better 6,8, folder til 75 % 3bet.
Jeg har spillet 22/18 og været ret straight forward i denne session.
Jeg ved godt, at folk vil sige raise floppet, og det gør jeg selvfølgelig også oftest, denne gang blev det så til et flatcall.
Seat 2: kimmop (222.25)
Seat 3: Hero (197.00)
Seat 1: Mohahahaha (203.00)
Seat 4: msiperson (252.54)
kimmop posts the small blind of 1.00
Hero posts the big blind of 2.00
Mohahahaha is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero 4 ♥ 5 ♥
msiperson folds
Mohahahaha folds
kimmop raises 6.00
Hero calls 6.00
*** FLOP *** [4 ♣ A ♥ 7 ♥ (12)
kimmop bets 8.00
Hero calls 8.00
*** TURN *** [4c Ah 7h] [3 ♦ (24)
kimmop checks
Hero bets 17.00
kimmop raises 50.00
Spørgsmålet er så hvad jeg nu gør, som hånden har udspillet sig? Er det dybt godnat at jamme her?
NL200€, stort combodraw CR's
Jeg folder og det gør jeg rigtig tit her... Tror meget sjældent dette er et bluff
Er det dybt godnat at jamme her?
kun et spørgsmål om hvor tit du kan få villain til at folde til et rr AI.
Hvis du ikke mener han er ude i sjov ofte nok, så kan du altid kalde og reevaluere river
jeg kalder cr på turn
kald turn, du har position - alt andet er kæmpe spew imo.
Når du vælger (kun) at kalde pre, så raise flop (jeg ved godt, villain ved, du så sjældent har et stærkt A, men du kan stadig have ham i sækken).
Enig med Tinamus. Vil du nogensinde caller med 2 par eller sets på det her flop? Hvis du skubber turn repper du kun 65.
Hvis du aldrig vil folde her kan jeg ikke se hvad spørgsmålet er, et shove her vil jeg sige at langt værre end et fold.
@ PM
Jeg kan ærlig talt ikke finde ud af om du er seriøs, eller ironisk.
@mancini
Et eller andet sted så har manden vel en pointe i sit andet indlæg... Et fold er dybt godnat, det samme er et shove(medmindre du har set ham c/r med andet end premium holding før) og ja til den pris i position har du da et autocall.
Er skam helt seriøs. Til et shove folder kimmop kun Ax hvor x er under en T. Og det må være det mindste du kan sætte ham på? Derfor synes jeg shove er dårligt.
Kender du ham? Altså det gør jeg ikke, jeg spiller efter de info jeg har givet i OP .. Så du mener han spiller TP sådan her, og snapper shove?
Jeg hejser floppet, eller checker turn bag. Du får ham ikke af noget A på turn alligevel, og har han KK/QQish, kan du formentlig alligevel skyde ham af på river, når han checker. Den linie ville du oftest nok også tage med AJ/AT i hans øjne, så et riverbet efter check/check på turn, virker bestemt troværdig.
Shove er skidt her på turn, som spillet. Han snapper nok oftest med Aet (ihvertfald AK/AQ), hvis det er dét, han har. Og har han ikke en af de to hænder, checker han oftest river, og så kan du jamme der for lidt under pot-ish.
EDIT: Duh. Troede det var en rr pot af en eller anden mærkelig grund. Ovenstående kan måske stadig anvendes.
Preflop 3better eller folder jeg i øvrigt oftest (med kald en gang i mellem for variation).
@Fitty
raiser/Folder du 54s fra bb når sb åbner? Jeg betaler gerne løst fra bb da bossen 1/2-spillerne meget ærligt; så der sateme skal junk til før jeg opgiver sådan et spot.
Og 54s er i min verden ikke junket nok.
Preflop som dig mance.
Raiser flop og kommer nogenlunde tilfreds ind på flop. Betaler ha n blot og checker, checker jeg turn bag og valuebetter any klonket river.