Hejsa
Villian er i mine øjne en utrolig dygtig spiller, uden de store leaks - har snakket med ham før og han er fin nok, han siger han spiller med sikker BRM og kører 100 BI før han rykker op, og at han mangler 7 buyins før han rykker op til NL50....
har spillet ham mange gange, men har aldrig været i noget klammeri med ham endnu, har set ham lave store laydowns før, og hvis jeg skal sige noget negativt, er han måske en tand for tight, virker generelt som en ok handreader ... alt dette er selvfølgelig relativt, og min egen mening er desværre for farvet til at kunne vurdere denne hånd.
PS: villian har måske/måske ikke set at HERO lige har tabt denne hånd...ved ikke om ser mig som tilted
Seat 1: HERO ($38.17)
Seat 2: zabsla ($28.34)
Seat 3: joker2face ($55.02)
Seat 4: LiGHT_Me ($24.29)
Seat 5: elperenin ($27.78)
HERO posts the small blind of $0.12
zabsla posts the big blind of $0.25
elperenin is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [A♦ A♠]
joker2face folds
LiGHT_Me raises $1.00
elperenin calls $1.00
HERO raises $4.00
zabsla folds
LiGHT_Me folds
elperenin calls $4.00
*** FLOP *** [A♣ Q♠ Q♥]
HERO checks
elperenin bets $7.75
HERO calls $7.75
*** TURN *** [A♣ Q♠ Q♥] [K♣]
HERO checks
elperenin goes all-in with $16.03
HERO calls $16.03
*** RIVER *** [A♣ Q♠ Q♥ K♣] [Q♣]
*** SUMMARY ***
Total pot $54.01 | Rake $2.80
Board: [A♣ Q♠ Q♥ K♣ Q♣]
HERO won ($0.00), mucks
zabsla won ($0.00), mucks
joker2face won ($0.00), mucks
LiGHT_Me won ($0.00), mucks
elperenin won ($54.01), showed [J♦ Q♦]
Villian spiller 16.71/8.13/2.61 over næsten 1450 hænder...han multitabler 9 borde - så han har muligvis ikke set den hånd above.
Seat 1: zabsla ($24.81)
Seat 3: HERO ($57.84)
Seat 4: joker2face ($64.97)
Seat 5: elperenin ($24.50)
elperenin posts the small blind of $0.12
zabsla posts the big blind of $0.25
joker2face is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [K♠ K♣]
HERO raises $1.00
joker2face raises $4.00
elperenin folds
zabsla calls $4.00
HERO raises $10.75 ~~~ ok?
joker2face calls $10.75
zabsla folds
*** FLOP *** [J♥ 8♠ 5♦]
HERO checks
joker2face bets $14.81
HERO ?
NL25 - 220BB deep, KK
14 pre er fint. du giver den en tand for lidt.
Jeg leader flop.
Nu caller jeg kan ikke se hvad han caller med som du slår hvis du shover og der er ikke mage draws derude. vil helst ikke gå død for 225bb med KK.
Hvis turn og river blanker er dog svært at se hvordan vi kommer væk, men det kommer self an på action
spiller de fleste tænkende spillere ikke AA sådan der... for ikke at lave den for åbenlys... kan selvf også være QQ-AK men dem caller han vel ikke et så stort re-raise med...
altså som sagt er min mening meget farvet....
men han har aldrig AK her - har set ham 3 bette AK og check folde på blank flop - som der står er hans post flop agg på 2.60, altså ikke noget med at han cont better hver gang overhovedet, og en tight villian lægger da aldrig et bet han comitter sig selv med?
er det helt skidt at tage den linje jeg har gjort, for at smide på floppet hvis vi ikke improver og han kalder 4 bet?
preflop ligner han QQ/KK/AA i mine øjne, på floppet ligner han AA 70%, KK 30%....skriger flop bet ikke af at han sidder med AA.