Hej PN ..
Jeg har nu i faktisk godt et år spillet poker uden at decideret at have en ordenlig bankroll til det.
Og det er jeg blevet f*cking træt af .. Jeg har spillet en meget blandende stil, LAG og TAG .. Men for det meste har jeg nok spillet LAG og prøvet at udspille mine modstandere..
Det har givet store paydays, men også broke på den anden side..
Det er jeg træt af nu.
Så mit spørgsmål er.. Jeg vil nu starte med 400 - $600 ca. på NL25 - som er 24 buy ins på $ borde .. Er dette nok? Og så må jeg bare banke ind i hovedet at jeg ikke skal spille enhver af mine modstandere og bare spille ABC-poker .. Måske kunne dette hjælpe ved at jeg åbnede flere borde af gangen?
Nogen med erfaring?
NL25/50(videoer fra sayallin?) :)
ABC poker virker fint på NL25.
Det gør samtidig du kan spille flere borde end ved LAG stilen. Så kommer du heller ikke til at kede dig.
GL
Bedste fremgangsmåde er
1 bord, læg mærke til alle actions, tag noter på folk, læs handhistories efter hånden, prøv at udlede holecards m.m. i hænder du er ude af (og selvfølgelig dem du er med i :-) ). Læs bøger, se videoer, diskuter..
Den mest udbredte er
Multitable fordi du ellers keder dig, installer stat værktøj, spil 1 million hænder, post dine bad beats.
Desværre udvikler man sig ikke meget når man bare sætter sig og spiller uden at have en større plan. Jeg ved det af bitter erfaring.
Jo hurtigere man kommer igang med en kreativ indlæring og virkeligt arbejder med alle aspekter af poker, jo hurtige fremskridt gør man.
Mine 2 cent....
hmm ret mange er begyndt at spille disse limits (10-25-50)
skal gerne lave en 9 tabling video med comments for 1-2-3 timers spil alt hvad folk nu ønsker.
Mange tak for jeres svar ..
Sayallin @ En gratis video eller hvad? Jeg ville være meget interesseret i NL25 videoen :)
Hvis folk skulle have interesse for en NL50 video, vil jeg da også gerne bidrage med en video.. Jeg spiller selv hovedsageligt NL100 nu, men over mine sidste 70k hænder på NL50 har jeg haft en bb/100 på 6.. Jeg spiller helst max 4borde, da du derved imo kan lave de bedste beslutninger og stadig have massere af overblik over dine modstandere, reads/tells osv...
@pokerdonky og sayallin
DO IT :)
ville være super lækkert med en lang NL50 multitabling vid med comments - Desuden er det pisse fedt at se at der findes folk der er villige til at hjælpe, også uden at tjene $500/hour :P
Håber sgu de vid's blir lavet, og tror mange lowstakes grinders som migselv ville kunne få meget ud af dem!
fedt initiativ
Kan kun tilslutte mig de andre.
Spiller selv nl 25 og kan bruge al den hjælp jeg kan få,
ud over pokeruni som har givet mig rigtigt meget.
Men mangler lige det sidste til rigtigt at slå igennem.
så igang med videoerne så jeg kan få bankroll til nl 50, så kan jeg sidde på det limit og pive lidt igen :)
Lokeboy