Jeg har siddet ved bordet i 10 minutters tid og har ikke de store reads på modstanderne, har dog spillet et par stykker af dem før, men ikke villain.
PokerStars Game #xxxxxxxxxxx: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25 USD) - 2010/05/21 13:43:26 CET [2010/05/21 7:43:26 ET]
Table 'Decabrina V' 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: maaaarty44 ($78.35 in chips)
Seat 2: jannik_pro ($33.75 in chips)
Seat 3: Woja ($20 in chips)
Seat 4: FloridaKiss ($25 in chips)
Seat 5: focus55586 ($24.85 in chips)
Seat 6: Villain ($26.90 in chips)
focus55586: posts small blind $0.10
Villain: posts big blind $0.25
*** HOLE CARDS ***
Dealt to jannik_pro [K♠ A♣]
maaaarty44: folds
jannik_pro: raises $0.75 to $1
Woja: folds
FloridaKiss: folds
focus55586: folds
Villain: calls $0.75
Pot: 2,10$
*** FLOP *** [9♦ 4♠ 4♥]
Villain: checks
jannik_pro: bets $1.15
Villain: raises $3.10 to $4.25
jannik_pro: calls $3.10
Pot: 10,60$
*** TURN *** [9♦ 4♠ 4♥] [K♣]
Villain: bets $6
WHAT TO DO ??? nu har vi endelig ramt? Hvad kan vi sætte villain på når vi lige har sat os?
Kommentarer ønskes tak :)
Edit: Farvekoder og pot size
NL25-6max, AKo WHAT TO DO?
Pot sizes please - det gør det noget nemmere at læse. Og hvis man er blind som Razga kommer han også og beder om farvekoder.
Du har ingen historie med villain, som så CR flop. Han kan obv sagtens bluffe her på det sindsygt tørre board hvis han er dygtig, men som udgangspunkt er det sq bare at mucke her.
På turn har du et meget nemt call. Villain kan have luft, en 4er, en nier, evt PPs.
Bedre nu royal_wacko ? :)
Jeg har vel ikke noget let call hvis jeg sætter ham på en 4'er?
Du sætter han forhåbentlig ikke på en 4er 100% af gangene siden du caller floppet...
Han kan jo også have en 9er. Min plan er at calle turn og folde til et rigtig stort bet på river. Jeg caller et lille bet. Hvis han checker til mig byder jeg halv pot og folder til et push.
Nej sætter ham aldrig på en 4'er i det her spot. Sætter ham på 2 høje kort ala. AJ, AK, AQ og måske overpar som 10-10, JJ
Shover du turn wacko, eller flatter for så at rykke AI på river ?
Okay interessant Wacko, kan afsløre at jeg ikke får spillet den som dig selv :/
Ser lige om den får flere comments i løbet af aftenen før jeg skriver hvordan hånden sluttede :)
Jeg kommer ikke væk fra hånden, når jeg kalder hans checkraise på flop. Bordet er knastørt - ingen draws kan complete på river bortset fra at en Q vil complete en en J10 kombination, hvilet virker helt usandsynligt i dette spot, så jeg kalder bare villains turnbet og kalder et evt. shove på river.
@ Okay muhsen
hvad hvis villain eksempelvis checker river? tjekker du så bag eller kommer op med et ½ pot bet?
Call turn.
Call river til skub.
Bet river ai til check.
som muhsen btw
Synes dit flop call er ringe med mindre, du ved han raiser tørre lave boards weak.
Som spillet, skubber jeg resten ind på turn. Tvivler på, at villain checkraiser en 4'er. På så tørt et board får han jo ingen action og dermed ingen value ved et checkraise. Ind med skidtet.
@ Tassadar
de 10 min. jeg har siddet der har han raiset 3 ud af 3 paired boards, derfor laver jeg iceman call.
@ Alle
Okay takker for comments :)
hånden endte således, gerne comments på om mit weak bet river er godt eller skidt (Jeg har ham på 10-10, JJ, QQ i denne situation
PokerStars Game #xxxxxxxxxxx: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25 USD) - 2010/05/21 13:43:26 CET [2010/05/21 7:43:26 ET]
Table 'Decabrina V' 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: maaaarty44 ($78.35 in chips)
Seat 2: jannik_pro ($33.75 in chips)
Seat 3: Woja ($20 in chips)
Seat 4: FloridaKiss ($25 in chips)
Seat 5: focus55586 ($24.85 in chips)
Seat 6: Villain ($26.90 in chips)
focus55586: posts small blind $0.10
Villain: posts big blind $0.25
*** HOLE CARDS ***
Dealt to jannik_pro [K♠ A♣]
maaaarty44: folds
jannik_pro: raises $0.75 to $1
Woja: folds
FloridaKiss: folds
focus55586: folds
Villain: calls $0.75
Pot: 2,10$
*** FLOP *** [9♦ 4♠ 4♥]
Villain: checks
jannik_pro: bets $1.15
Villain: raises $3.10 to $4.25
jannik_pro: calls $3.10
Pot: 10,60$
*** TURN *** [9♦ 4♠ 4♥] [K♣]
Villain: bets $6
jannik_pro: calls $6
Pot: 22,60$
*** RIVER *** [9♦ 4♠ 4♥ K♣] [T♣]
villain: checks
jannik_pro bets $7,50
villain: raises $8.15 to $15.65 and is all-in
jannik_pro: calls $8.15
*** SHOW DOWN ***
Villain: shows [9♥ 8♠] (two pair, Nines and Fours)
jannik_pro: shows [K♠ A♣] (two pair, Kings and Fours)
jannik_pro collected $51.30 from pot
er ikke sikker på jer er enig i dette spot.
hvorfor skulle villan raise på floppet og bette 2/3 på turn til en first in raiser preflop.
det er vel ikke usandsynligt at villan sidder med en 4.
når han limper ind, kunne han jo godt sidder med noget ala, 34s / 45s / 64s
en limper der lige pludselig bliver aggro har som regel handsken.
men mindre han er en total tosse selvfølgelig
jeg tror villan sidder med nuts i det her spot.
Ja lokeboy, men følte som sagt han var ude i noget 1010, jj, qq jeg var dog way off da han shower sin 9-8o som du kan se i foregående post. Men var som sagt også meget i tvivl om hvordan den skal spilles derfor jeg poster den for at få lidt råd, er virkelig cash game donk :D
Hey @OP
Husk til næste gang at sætte dine NL/PL Hold'ems i den rigtige kategori... altså kategorien Analyse NL/PL.
Er ellers meget enig med folket...
Floppet skulle ha' været (insta) foldet. Folk disse takster/stakes kan sagtens have dig beatet, med en 9x eller settet. Når nu du alligevel caller, caller jeg også turnen som gir os TPTK, som er mega hånd på disse takster (self. pga. donks'ne)
Jeg spiller den som dig på river, måske better jeg lidt mere (sætter ham AI, da et donkbet måske i hans øjne betyder svaghed, som det som regel faktisk gør...), men når du kun better $8,5ish, så kan vi jo ikke folde til hans shove(klik) med så gode odds. Har ikke lige gidet at regne på det, men ville tro det ville være +EV at calle her med TPTK... han kan jo have alt muligt crabby.
@ mr drain :)
ok mange tak for den gode analyse, ja doh har ikke postet hands før så glemte obv det skulle være i analyse afsnittet.