Villain er LAG, og har callet en del af mine preflop raises. Nogle rigtig store pots har vi dog ikke haft mod hinanden. Han sidder med 5600, jeg dækker. Bordet er 5 handed og jeg åbner fra mp med A♣,8♣. Villain caller fra SB og det gør BB også.
Pot: 221
Flop: 8♥,A♠,3♣
Villain: Check
BB: Check
Hero: Bet 150
Villain: Raise til 450
BB: Folder
Hero?
Forslag til "bedste" linie herfra?
NL2k. 280bb deep.
Villain kan vel calle med meget i dette spot.
Hvordan har du selv spillet indtil videre?
3-better villain en hånd som AQs/AK
uden mere info call, vi har position
Så gerne lidt mere info. Hvordan har du spillet de sidste par orbits, hvordan har villain spillet de sidste par orbits, hvilken slags LAG er han? Hvilken slags spiller er du?
Det umiddelbare forslag ville være at calle ned
Jeg har åbnet forholdsvist light, men foldet til de fleste 3bets preflop. Det er dog ved at være noget tid siden jeg har været involveret i store pots. Kan ikke huske så meget mere fra sessionen. Har ikke stats på villain.
jeg ser noget call. check/call turn, og call/valuebet river hvis nødvendigt. Passiv linje da vi i mine øjne ikke spiller for stakken her.
Call, der er no way vi er gode her hvis stakken ryger til midten uden dynamik. Desuden synes jeg også det ligner et oplagt sted at bluffe fordi du skal have et A for at fortsætte i hånden og du c-better det flop der rigtig ofte (specielt når du ikke har et A)
kald ned, evt raise river hvis du tror der value i det.
Klart.
AI
Jeg valgte at calle.
Turn er 10♥, han checker, jeg better 2/3 pot, han tænker i bund og caller. River er 4♠, han checker, jeg better 1400 ud i 2400, han tænker i bund og caller. Han mucker. Han sagde bagefter han havde A,3s med flushdraw på turn.