Villain har lige sat sig og posted bb ude af tur, har ikke spillet mod ham før, og dette er første hånd... Vi har begge 100 x bb
HH virker ikke på prima lige nu, hvorfor ved jeg ikke...
Har A2o i sb, ingen hjerter, og jeg completer og bb checker...
flop kommer AT2 med 2 hjerter, jeg better pot som er 9, bb folder, villain re-raiser til 27, og jeg re-raiser til 82 (dumt?) han kalder uden stor betænkningstid...
Hjerter 9 på turn, jeg checker (burde jeg have bettet her i stedet?) han better 82, hvd gør jeg????
NL300 A2 på turn?
Da dette er i VIP burde du nok lige gøre lidt mere ud af HH? Det er trods alt grunden til dette forum kom, at der ikke kom nogle af denne slags forholdsvis uoverskuelige HHs.
I hånden vælger jeg bare at kalde han reraise og ser hvad som falder på turn og skyder, hvis der ikke falder en hjerter. Det vi kan sætte ham på nu er flushen, T2 eller 22 vil jeg sige.
/Michael
@ PowerMichael
Hvis du læser min post kan du se at jeg skriver følgende:
"HH virker ikke på prima lige nu, hvorfor ved jeg ikke..."
Da dette er VIP rum burde du nok uddybe hvorfor du bare kalder pre-flop..?
Det jeg spørg er hvad jeg skal gøre på turn, jeg ved ikke om du ikke har læst hele tråden eller hvad årsagen er til du ikke rigtigt svare på noget af det jeg spørger om, men jeg går jeg udfra du folder?
selvom HH ikke virker kan man nu nemt sætte farvekoder på og potsize?
Du checker preflop?
Jeg blev forvirret og troede jeg havde svaret på hvad som skulle svares på.
Grunden til jeg bare kalder er fordi vi ikke kan sætte villian på nogen hånd, og ved dette reraise og hans kald står vi lige vidt imo.
Han better ca. halvpot på turn? Ja drysser formentlig bare da jeg tit tror han har os slået her. Hvis vi havde spillet lidt mere med ham og set hans spillestil kunne det sagtens blive anderledes.
/Michael
Jeg foldede turn men var meget i tvivl.... Især fordi jeg ingenting havde på ham overhovedet...
Hvis vi bare kalder han re-raise pre-flop, hvad gør vi spå turn med en hjerter 9, og hvad når han re-raiser hvis han gør det?
>>DAxel: Jeg folder også den der. Der er rigtig mange holdings du er bagud mod. Det eneste du slår nu er bluff, og hvis han bluffer en hånd med al den styrke du har vist, tror jeg nok du skal få fat i ham inden der er gået lang tid.
Ellers synes jeg du spiller den fint.
jeg stened linje du vælger...
Jeg mener lidt du har 2 muligheder i denne hånd:
1) du kan gå efter noget pot-kontrol og bare flatte hans rr på flobbet, og gå i CC-mode derfra.
2) eller 3 bette flobbet, og bet-calle safe turns, som man må sige den er i dette tilfælde.
Det giver ik så meget mening, at b3b flobbet for derefter at give op.