Jeg har spillet Villain kort før, han er en frekvent HU spiller, som dog ikke spiller prangende.
46/30, og har endnu ikke set ham 3 bette over vores 50 hænders match.
jeg har spillet 48/38 og 3bettet ham en enkelt gang før denne, hvor han folder.
Han virker ikke specielt aggressiv, men har tendancy til at tage flops af light.
Giver vi ham en chance for at bluffe turn, eller VB'er vi ham så vi kan skyde resten på river?
-IDDQD- sitting in seat 1 with 359.75
fricken23 sitting in seat 2 with 391.00[Dealer]
fricken23 posted the small blind - 1.50
-IDDQD- posted the big blind - 3.00
** Dealing cards to -IDDQD-: Q♠, A♥
fricken23 raised to 10.50
-IDDQD- raised to 33.00
fricken23 called - 33.00
** Dealing the flop: 2♥, Q♥, 7♥
-IDDQD- bet - 36.00
fricken23 called - 36.00
** Dealing the turn: 2♠
-IDDQD- ?
NL300 HU 3bettet pot
Begge options er fine, kommer vel an på dit eget read af modstanderen. Det er lidt hip som hap og personlig stil, måske være mere inclined til at bet fordi hans Qx hænder uden hjerter kan komme væk på hjerter, men altså, ikke så meget man kan analysere :)
Tidligt i matchen better jeg bare denne her. Indtil vi har en bedre idé om hvordan han spiller vil jeg gerne fyre mange barrels af med gode hænder.
Det er fint nok at checke, men ofte tager han nok et kort bag hvis han har showdown-value.
Jeg skød også turn igen, og fik et fold ud af ham. Så ville høre PN om der var en bedre måde at få skillingerne ud
Synes bettet er helt fint, og tror også du får mest value sådan i længden..
Falder der en ♥ på river, så vil dit turnbet være rigtig profitabelt, da jeg tror du dermed kan spille river rigtig profitabelt på flere måder - selvfølgelig afhængig af hvordan han spiller :)
- X