Villain har helt seriøst raiset med any two den sidste ½ time. Han nævner på et tidspunkt at han har tiltet £4k væk. Han har dog en tendens til at gå all-in, hvis han rammer godt. Og kun all-in, aldrig et mindre bet.
Med de informationer, caller i så denne her?
1.50/3.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 14. januar 2007 07:56:14
Table TH 1074 (Real /Cash Game )
Seat 1: MissHilton (1024.76)
Seat 2: Tevje (284.55)
Seat 3: Rikii50 (76.82)
Seat 5: XXBonzaiXX (490.35)
MissHilton post SB 1.50
Tevje post BB 3.00
** Deal **
MissHilton [N/A, N/A]
Tevje [N/A, N/A]
Rikii50 [N/A, N/A]
XXBonzaiXX [Qh, As]
*** Bet Round 1 ***
Rikii50 Fold
XXBonzaiXX Call 3.00
MissHilton Fold
Tevje Raise to 15.00
XXBonzaiXX Call 15.00
*** Flop(Board): *** : [10d, 8s, 8h]
*** Bet Round 2 ***
Tevje Bet 30.00
XXBonzaiXX Call 30.00
*** Turn(Board): *** : [10d, 8s, 8h, Kd]
*** Bet Round 3 ***
Tevje Check
XXBonzaiXX Check
*** River(Board): *** : [10d, 8s, 8h, Kd, Jc]
*** Bet Round 4 ***
Tevje All-in 239.55
NL£300 - Instacall, eller?
Hvorfor reraiser du ikke PF?
River er en 50/50... Han gør det både med trips, air og sucker strit, jeg caller
Hey Bonzai !
Sad selv ved bordet lige inden. Manden er jo på tilt efter jeg nakkede det meste af hans stack ;-)
Som Alex siger, reraise PF....Udfra hvad jeg så ved bordet havde jeg callet skydeskiven her ned anyday.
/Kimo
Godt sparen never showed on river ;)
Umuligt at sige noget klogt om river.
Preflop/flop/turn spillet er dog helt blankt, så du havde vel en grund til at spille sådan?
Asger_b, hvordan ville du i stedet have spillet den?
Jeg er med på et 3-bet preflop, men caller du så et skub mod den givne modstander? Og han skulle nok selv have raiset.
Hva ville du gøre på flop? og turn?
Jeg betaler forresten river, instacaller.
Grunden til at jeg spiller ¨sådan PF/Flop/Turn er at jeg ved at han vil raise med any two preflop og lave continuation bet med any two efter floppet. Derfor caller jeg bare. Er rimelig sikker på at jeg er foran, for hvis han havde ramt det MINDSTE var han gået all-in. Det har han gjort før.
Derfor jeg er lidt utryg ved at calle river. Han har ramt noget, det er sikkert.
Som hånden er spillet caller jeg også river. Med dit read på ham, har han altså ikke en 8'er. Altså er det kun KK eller JJ der har dig slået. Problemet er så at du ikke tror han vil pushe med luft, men derimod kun med gode hænder. Altså 9-7 og 9-Q slår du, AQ splitter du med og K-K / J-J taber du selvsagt til.
Som hånden udvikler sig ville jeg være mest bange for JJ, men da han også ville pushe med 9-7 / 9-Q og AQ, kombineret med at han er på tilt -må der alt andet lige være fin værdi i et rivercall.
Tror af en eller anden mærkelig grund rimelig meget på at han havde 9,7 - havde han det?
@ Magnus !
Er der mere tilbage efter de sidste par indbyrdes fights ?
Naaarh, you must be joking !!!!
Er at finde i aften, hvis any pebernødder left c",)
/Kimo
den der a10 vs k10 på 7 10 10 board var træls...
du satte mig på tilt ;)
WTF !!!!!!
Om rullen, NU !!!!!!
Spiller på datterens opsparingskonto pt, 2 borde.
NL100 i pund og NL 300 i $ - du kigger bare ind og kan så passende spæde til, Alé
/Kimo
du kan da komme på mit bord... sidder kun med 6 gange buyins..
så der skulle være lidt at fisk efter!!!
Nl 400 ?
sry mate, rullen ikke til det endnu på den konto her.
Men som sagt, kig ned og spæd lidt til. Så bliver den lille glad ;-)
/Kimo aka M-killer