NL300. River bluff?

#1| 0

Nogen der kan lide det her?

Villain virker som en halvskidt regular. For løs ud af blinds, men lidt tænkende. Vi har ingen historie og nok spillet 60-80 hænder.

Mit image lidt skidt. Jeg har nok spillet 40/30 og tosset lidt rundt i nogle pulje. Hvis mit image er anderledes ændre det noget?

HERO: 550
Brassmaid: 300

lovejunky posted small blind ($1.50)
Brassmaid posted big blind ($3)

Dealing Hole Cards(4 A )
giggsydan folded
HERO raised for $12
lovejunky folded
Brassmaid called for $9
Dealing the Flop(K A 2 )
Brassmaid checked
giftof sits down
HERO bet for $18
Brassmaid called for $18
Dealing the turn(5 )
Brassmaid checked
HERO checked
Dealing the river(2 )
Brassmaid bet for $30.75
HERO raised for $102

30-10-2007 11:53 #2| 0
Pokernets ME vinder !

Nej - det er kun bedre hænder der betaler.. Måske kalder villain med et A, og det er jo så en deler, men det er også det.

Jeg kalder bare her.

30-10-2007 14:12 #3| 0

Det er heller ikke for value, så meget som det er et forsøg på at skubbe et andet A ud.

Problemet i mine øjne er, at jeg knap nok kan calle river fordi han sjældent better andet end Ax, flush, sjældent random bluff m QJ 77. Så jeg caller stort set for en split pot. Jeg caller stadig, for jeg er en station, men er ikke vild med mine odds.

Jeg ved ikke om det ændre noget, men jeg følte noget omkring hans timing og størrelsen på hans river bet gjorde en flush mindre sandsynlig.

30-10-2007 14:16 #4| 0

Bryder mig heller ikke om det. Hvilken god hånd ville du spille sådan? Hvis du havde flushen ville du vel bette turn, det samme med godt es, 2par+ etc.

Jeg ville bare calle river.

30-10-2007 14:25 #6| 0

Ja det er et problem. Jeg better flushen 9 af ti gange på turn. Jeg dukker nogen gange op med en 2'er eller 43 her dog.

Håber ikke villain er klar over det og hvis han er, så håber jeg ikke han er i stand til at 3-bet bluffe river eller pushe et A.

30-10-2007 14:25 #5| 0

I like. Tror godt nogle villains kan smide et es her.

30-10-2007 16:21 #7| 0

Dont like.

Nogle villains kan godt smide Ax her ja - Men hans range inkluderer meget andet end Ax, og mange af disse holdings får vi ham ikke af.

Det må blive et call eller fold alt efter feel, jeg hælder som regel til at folde.

Btw - Med en gut der caller løst ud af blinds, og faktummet at dit image er fucked, hvor fedt er det så at raise A4o ?

Jeg mucker preflop.

Mickey

30-10-2007 18:59 #8| 0

Mht. preflop så havde jeg et es på knappen... Jeg kan godt se at det måske er et fold dog.

"Men hans range inkluderer meget andet end Ax"

Det er lidt det vigtige synes jeg. Jeg kan altså ikke se særlig meget andet end Ax inkl A5, lidt mærkelige bluffs og nogle flushies.

Edit: og jeg tror hvis jeg lavede den her reverse med AJ til villain ville en stor del sige fold nu, selvom min linie ikke helt giver mening.

31-10-2007 00:15 #9| 0

kk, han foldede ret hurtigt ikke at det gør en forskel. Tak for kommentarerne.

31-10-2007 08:35 #10| 0

Paula

At folk herinde fra siger fold spænder ofte ikke sammen med hvordan folk rent faktisk spiller på NL200 :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar