5handed NL300 Bet Royal - Alle spillere er semi fisk
Jeg har siddet ved bordet i en times tid. Villain og jeg har haft en del pots hvor han har været semi heldig. Jeg har været meget aggresiv pre flop. Og lavet nogle kraftige overbets på ligegyldige flops.
Villain er meget fishie, han er konstant med på middelhænder.
Jeg sidder med $380, Villain ligeså.
Jeg får 9,2 off i BB
UTG caller blind $3
CO caller blind $3
Button caller blind $3
SB caller blind $1,5
Jeg checker
Pot: 15
Flop: 2,10,2 rainbow
SB checker
jeg better med det samme $10
alle folder til SB, som gayraiser til $20
Jeg caller $10
Pot: 55
Turn: 6
Villain better $6
Jeg raiser til $30
Villain caller
Pot: 115
River: Q
Han checker
Hvad gør jeg?
Jeg er bange for at spille en for stor pot med denne hånd. Skal jeg checke bag ham på river? Skulle jeg bare have callet turn?(Jeg fornemmede svaghed).
Edit, der er ingen flush derude! Grunden til jeg ikke raiser mere på turn er at jeg sætter ham på en 10er og vil derfor gerne se et call. +at jeg ikke vil bygge en alt for stor pot!
/Kenneth
ALLE spillere er i øvrigt de vilde calling stations på denne side.
NL300 trips
Han ligner meget en der har ramt sin 10"er eller et pocket pair.
Det der slår dig er 66 og x2.
Du vil derimod kunne få et call af 2 par en stor del af tiden hvis du better lidt undre halv pot.
Der er ca $120 i potten, så jeg ville smide $40 efter ham.
Hvis han så laver et all-in eller andet må du jo folde.
Men at checke er for weakt - specielt mod callingstations!
½ pot efter min mening. Hvis han er callingstation og du har spillet meget aggro så får du nok også et call fra en T som er hans mest sandsynlige holding.
Jeg gjorde som skovsende ville have gjort. Jeg bettede 40 og han insta callede med 10,2:S:S
hmm det her skal slet ikke forstås som nogen tudetråd, for jeg havde postet den selv hvis jeg havde vundet den, men under hele hånden var jeg i tvivl om jeg skal være meget mere aggresiv eller stik modsat!!?
Altså min plan var også at jeg ville have foldet til et raise på river, men jeg skal da ikke ligge skjul på at jeg havde da i hvert fald betalt lidt mere for at se et showdown. Så den spillede han flot hehe. Kan især godt lide hans gayraise på floppet, og hans bet,call på turn... og ISÆR hans call på river hehe.. TO PERFECTION;)