Pidibi er 44/28/3 med 3bet på 1,8, og er nede med et BI trods hans stack.
Han virker aggressiv, men på ingen måder solid. ingen dynamik hvad jeg har lagt mærke til.
Seat 1: Dexter_08 ( $611.10 USD )
Seat 2: davejones ( $470.71 USD )
Seat 3: -IDDQD- ( $526.00 USD )
Seat 4: Lawman33 ( $285.04 USD )
Seat 5: Pidibi ( $619.83 USD )
Seat 6: 99999 ( $327.40 USD )
Lawman33 posts small blind [$2.00 USD].
Pidibi posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to -IDDQD- [ 9♠ A♣ ]
99999 folds
Dexter_08 folds
davejones folds
-IDDQD- raises [$14.00 USD]
Lawman33 folds
Pidibi calls [$10.00 USD]
** Dealing Flop ** [ T♠, 3♦, 5♥ ]
Pidibi checks
-IDDQD- bets [$22.00 USD]
Pidibi calls [$22.00 USD]
** Dealing Turn ** [ J♥ ]
Pidibi checks
-IDDQD- bets [$62.00 USD]
Pidibi raises [$151.00 USD]
I fold
Kan i lide 2nd barrel? Jeg skyder da knægten er et scarecard for mange af hans holdings, -ikke ligesågodt som en konge, but ill take it. Jeg mener han vil være nødt til at lægge sin A5, 66-99, sine små T's og andet float junk når jeg skyder turn.
Hvad mener i ?
Sandman er 51/12/1 med 3bet på 11% som har skrubbet ved bordet og er oppe med 500. han har kaldt mig gang på gang både i, og uden position, og det virker som om han spiller sine kort som de er og ikke laver de vilde løjer.
Standard cont bet på flop, når dette kaldes kan jeg se ham med A3, 44-99, og tilfældige floats som en 51/12'er kan.
Kongen er megakort for min hånd. Og jeg kan selv rigtig godt lide mit turnbet, men hvad mener i ?
Som spillet, giver vi op på river, eller skyder vi 3. skud for at få ham af en evt 44-99 ?
Seat 1: 99999 ( $398.00 USD )
Seat 2: JimBobJones6 ( $138.80 USD )
Seat 3: -IDDQD- ( $1128.50 USD )
Seat 4: sandmant86 ( $734.70 USD )
Seat 5: fish_crusher ( $40.00 USD )
Seat 6: MasterHB ( $213.50 USD )
MasterHB posts small blind [$2.00 USD].
99999 posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to -IDDQD- [ 9♣ Ac♣]
JimBobJones6 folds
-IDDQD- raises [$14.00 USD]
sandmant86 calls [$14.00 USD]
MasterHB folds
99999 folds
** Dealing Flop ** [ 3♥, 5♦, 5♣ ]
-IDDQD- bets [$24.00 USD]
sandmant86 calls [$24.00 USD]
** Dealing Turn ** [ K♣ ]
-IDDQD- bets [$58.00 USD]
sandmant86 calls [$58.00 USD]
** Dealing River ** [ 6♥ ]
-IDDQD- checks
NL400 2 2nd barrel spots
2. barrel er helt klart noget jeg også skal blive bedre til. Men jeg synes nu ikke specielt meget om disse to spots.
I begge tilfælde vil jeg faktisk hellere checke flop og skyde turn tror jeg.
Begge hænder er vist helt standard 2nd barrels.
I hånd 1 2nd bareller jeg 9 og J-A (dog checker jeg et A en gang i mellem).
I hånd 2 better jeg floppet med planen om at 2nd barelle turns T og over samt de fleste klør.
Asger B har i øvrigt skrevet to gode artikler om 2nd barelling i MPN1 og 2.
Jørn
du skal også tilpasse dine secondbarrols til hvilken type spillere du er oppe mod, meget callish og donkish spillere der ikke kan folde som de stats antyder er ikke gode at gøre det imod.
rent flop tekstur kan jeg meget bedre lide second barrol i hånd 2, tror ofte jeg checker i hånd 1, kan bedre lide det med en hånd som a5, så vi trods alt har nogen "sikre" outs. er altid godt at have når man skyder løs.
i hånd 2 compleeter en ikke så sandsandynlig 2-4 og 4-6 får en mellempar, og mange hænder vi slår her, som de fleste modstandere vil folde, mod mange er det et fint spot at 3 barrlo synes jeg, ingen oplagte draws der er misset. mod en villian med de stats kan det måske være lidt tvivlsomt.
tak for svar alle! taken into consideration.
Jeg vil læse asgers artikler.
I hånd 2 vil jeg oftest knalde 3 barrel afsted. 1) Det er usandsynligt han har en stærk hånd. 2) Han er dårlig, så han spiller sikkert street-by-street pokah, 3) turn K er et oplagt 2nd barrel for dig, hvilket gør folk stædige med mid pps.
3barrel bluffs ftw.
Håber det er ok jeg poster her, men hvordan ser Jeres agg stats ud for de enkelte streets?
Jeg føler at jeg har et kæmpe leak på turn, selvom jeg synes jeg er pænt aggresiv. Lader dog bare ikke til at mine stats er enige med mig. Jeg er klar over at jeg ofte meget bevidst checker både dårlige og gode hænder når jeg føler at der er meget få kort der kan forbedre min modspiller, og jeg så hellere vil have ham til at bette/bluff river (kalder med de gode, og har givet op på turn med de dårlige). Jeg havde tidligere en tendens til bare at give gas med alle hænder, uanset om jeg floppet hus, toppar no kicker, set eller hvad et nu var, men om den stil helt holder ved jeg ikke, da jeg heller ikke syntes at min turn agg var høj her.
Mine stats 5-handed (primært 200NL og 400NL) over de sidste 200k+ hænder er
VPIP 26
PFR 21
Flop agg 5.0
Turn agg 1.6
River agg 1.45
Kan faktisk se at turn agg er faldende de seneste måneder, hvilket undrer lidt, da jeg pga krise gik ned på 200NL, og generelt har mere aggro stats alle andre steder end lige på turn.