Har kun en lille sample på VILLIAN. Han virker semidonket. Tabte ret hurtigt et BI. Virkede som om han jagtede det efterfølgende med et par marginale calls. Caller bl.a. et shove på riveren med 3rd pair, hvor der bl.a. ligger til straight og flush på bordet.
Har dog ikke lavet noget "out of line" de sidste par orbits.
Seat 2: HERO( $1612.02)
Seat 3: VILLIAN ( $773.70)
Seat 4: tripleA666 ( $89.55)
Seat 5: a_12boro21_ ( $481.60)
Seat 6: AWOLL79 ( $473.45)
Seat 7: LoveEmGirlz ( $74)
Seat 8: zymerg ( $323.26)
Seat 9: yanzouzhe ( $386)
STheCleaner posts small blind (2)
tripleA666 posts big blind (4)
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q♠, K♠]
a_12boro21_ raises (14) to 14
HEROcalls (14)
VILLIAN raises (34) to 36
a_12boro21_ calls (22)
HERO calls (22)
** Dealing Flop ** : [ 3♠, K♦, 7♠ ]
VILLIAN bets (737)
a_12boro21_ could not respond in time.(disconnected)
a_12boro21_ Disconnect Protection enabled.
Action on hero??
NL400 200BB deep. KQs møder massivt overbet
du har god equity i mod alt i hans range, plus det kunne være et miss click hvorfor jeg ikke ser et fold som nogle mulighed.
syntes også det ligner et missclick der skulle have heddet 73. kunne heller aldrig folde den...
du har btw glemt at fjerne dit nick ved ''dealt to.....''
Jeg betaler. Selv hvis han har konger har vi 30%. Vi flipper mod AK og AA, og resten af hans range har vi crushed.
Flot stack.
Som Klaphat betaler jeg sgu nok her. top par farve træk. 30% in worst. IND med skillingerne.
Dette er et lidt ubehageligt spot, hvis ikke man har set ham lave disse "crazy moves før"...om du skal calle/folde afhænger meget af dine reads.
Hvis du føler du kan grinde ham ned i stedet for at calle i dette spot, så ska du gøre d, hvis altså du har en stærk mistanke om, at han skubber her med en meget stærkt hånd.
Uden ovenstående read, så ser jeg aldrig mig selv komme væk mod en halv donket spiller, som kan skubbe med dårligere FD's eller svagere konge...Der er self også de gange han rammer settet eller har esserne, men tror det er +EV at calle i dette spot mod lige netop denne type spiller.