Villain er Reg er og spiller something like 21/16/2.7
Hvad siger i til det? CR turn?
- BB sitting in seat 1 with $415.16
- Villain sitting in seat 2 with $956.12
- MP sitting in seat 3 with $394.40
- CO sitting in seat 4 with $446.72
- dealer sitting in seat 5 with $336.00 [Dealer]
- Hero sitting in seat 6 with $836.60
Hero posted the small blind - $2.00
BB posted the big blind - $4.00
** Dealing card to Hero: Queen♠, Queen♣
Villain raised - $16.00
MP folded
CO folded
dealer folded
Hero raised - $56.00
BB folded
Villain called - $56.00
** Dealing the flop: 5♥, 10♠, Queen♥ Pot: ~112$
Hero bet - $92.00
Villain called - $92.00
** Dealing the turn: King♠ Pot: ~296$
Hero bet - $245.00
Villain called - $245.00
** Dealing the river: 9♥ Pot: ~786$
NL400 200BB Queens Set
nu bruger jeg ikke pokertracker, så kan ikke tage hans stats i betragtning, men tror ikke han kan spille floppet på den måde med KK og AA!
Alle draws der ligger derude har han ramt hvis han er på draw, så jeg ser dit best case scenario som AK, AQ, hvilket jeg heller ikk tror han ville spille på denne her måde...
jeg ville check/calle or check/folde - kommer an på hvor meget han fyrer ind - selvom jeg har svært ved at smide et floppet topset :) dog er jeg ikke selv vindende på NL400, så jeg er måske helt væk :)?? Tror dog du er slået!
Hvad endte det med?
Jeg overvejer preflop, men RR er nok ok. Floppet better jeg mindre. Turn er fint. Som spillet er river check/fold eller push. I sidste ende pusher jeg nok og håber han ikke instacaller.
Hvad range giver i siden at det kan gå fra at være Push / CF? :) synes ikke rigtig så mange hænder giver mening, andet end måske nogle FDs
Svært at tro, at noget KJ♥, AJ♥ er i hans range uden man hører fra ham på floppet. Og at han overhovedet spiller dem efter et reraise.
AK♥ kunne vel egentlig godt spilles på den måde i pos.
Tror ikke man kalder med et nøgent Ax♥ draw på turn uden yderligere outs.
... men ved ærligt talt ikke hvad riveraction skal være.
men man kan jo ikke folde, så spørgsmålet er om det er c/c eller skub.
Hans calling range er meget større preflop pga de dybere stacks, AA KK 4better her like all the time.
Men jeg forstår bare ikke hvad han har som ikke laver mere ballade andet end som weak FD.
Potten er $800 og vi har $400 tilbage. Jeg skubber bare ind og håber på det bedste.
Jørn
Har lidt svært ved at se en flush her, han betaler næsten fuld pot på samtlige streets, det kan da ikke være givende i længden.
Tror snare en holding som 1010 er mere sandsynlig.
Opgiver i hvert fald aldrig potten her, skubber resten ind og håber ikke han har donket en flush.
Ok, der er ikke nogen som har tænkt på at CR turn for at få value fra et måske float?
Anywho, jeg gik fra selv at ville shove river til at c/c river til at jeg faktisk timede ud og foldede. Min hjerne løb en masse hænder igennem og var helt blank desværre. Jeg synes slet ikke jeg kunne ramme hans range :(
Han skrev efterfølgende at han havde 89 i spar og missede sit combo draw som han samlede op på turn. Dunno om det er rigtig, men som jeg har spillet med ham efterfølgende synes jeg det virker meget realistisk.