Forhistorie: Jeg har været ret aktiv de sidste 3 hænder hvor jeg er gået fra 600$ til 1400$, jeg har lavet et meget light call og fangede et semibluff allin fra GuldBullen, derudover har jeg vist et set og topflush frem i showdown. Så de andre må have lidt respekt. Jeg har ham dækket, han har 600$.
GuldBullen: Har været på bordret i 15 min og har aldrig spillet mod ham før. Han virker dog til at være god.
Der er gang i bordret med mange raises osv, men det virker som om der bare bliver delt noget gode hansker ud.
Hvordan spiller i denne hånd? Jeg caller kun turn fordi det ser for mig ud somom han gerne vil have mig til at raise. Jeg ville dog have ønsket at jeg ville have raiset for info på turn, for at ungå en svær riverbeslutning. Eller har jeg fået nok info?
> basles posted small blind ($2)
> PsychoKid posted big blind ($4)
> Game # 802,546,552 starting.
> Dealing Hole Cards(A♦ Q♣)
> zacke-nr1 called for $4
> GuldBullen called for $4
> Hero raised for $32
> Q-link folded
> basles folded
> PsychoKid folded
> zacke-nr1 called for $28
> GuldBullen called for $28
> Dealing the Flop(9♦ K♠ 5♥)
> zacke-nr1 checked
> GuldBullen checked
> Hero checked
> Dealing the turn(A♠)
> zacke-nr1 checked
> GuldBullen bet for $66
> Hero called for $66
> zacke-nr1 folded
> Dealing the river(Q♦)
> GuldBullen bet for $234
Hvad nu?
Edit: En masse fejl.
Nl400 2par laydown?
Jeg tror jeg caller river
Ak går jeg stærkt udfra han raiser preflop
Kan seriøst ikke sætte ham på en bedre hånd, eller om han er tricky og går efter check raise på floppet kan han have ramt set o.s.v
en anden muligt er at han laver et semibluff med J10 for at tage potten hjem, og rammer så sin inside på river. Jeg havde raiset på turn
Forstår ikke dit store raise PF?
Flop varieres, check er fint.
Jeg betaler oftest også bare turn.
Jeg betaler også river. Det er for ham oplagt at have dig på Ax eller spartræk. Han kan derfor både bluffe imod din range, samt VB'e dårligere 2-pars kombinationer.
Jeg vælger derfor at ignorere størrelsen af riverbettet, da det både kan være et stort VB fra 2-par eller set, eller et bluff, hvor han vil prøve at sikre, at du smider Ax sammen med spartrækket.
@ Turbofluen
Jeg ved sku ikke lige hvad jeg har haft i tankerne der. Mht preflop raise. Du har selvfølgelig ret det er meget stort.
Jeg opfatter hans turn bet meget stærkt. Er jeg den eneste der gør dette? Han ved vel der er god mulighed for der er en der har ramt et A.
Jeg drysser river, hvis ikke allerede turn - Men det er måske lige weakt nok. Jeg er bare enig i at det virker ufatteligt stærkt at han leader ud i A'et.
Floppet er virkelig skidt, preflop action fra hero og villains taget i betragtning.
Muck river. NL400 folk overbetbluffer ikke det store, og det er det eneste, hero slår.
- AB
Tror han har ramt to par på turn og derfor better hårdt, så jeg ville calle river.
Hvad snakker I om med overbet? Han better da bare pot.
2+4+32+32+32+66+66= 234$
Jeg nøjes med at calle turn og betaler også river. Ligner meget noget A5s/A9s eller lign.
Over mit limit men jeg ville nok folde hvis villain er en vindende spiller. Hvis jeg var villain ville jeg se det som ret sandsynligt at du sidder med lige præcis AQ med det call på turn.
Ret godt board at c-bette når de nu har limpet ind, så det synes jeg bare du skal hoppe ud i.
Mht. river, meh..
Hvis han ved du folder AQ er det et absurd godt spot at bluffe i..
That said, jeg synes det er marginalt either way.
Meget marginal - både fold og call er ok IMO. Hans riverbet lugter langt væk af en made hand. Kunne sagtens være 99/55
Julle
Tak for svarene. Jeg valgte at smide river, da jeg ikke kunne sætte ham på andet end min. set. Jeg blev ret meget i tvivl bagefter. Jeg skrev i chatten om han havde 555. Han skrev bagefter at det var et godt fold, uden han vidste hvad jeg havde. Han skrev han havde qqq, hvilket jo ikke var særligt sandsynligt.