Ikke rigtigt nogle reads, har gang i en masse borde og ikke spillet mere end 10-15 min, vores villan er dog 33-16-x
Hvad syntes folk???
Party Poker No-Limit Hold'em, $ Hero (6 handed)
Hero ($604.10)
UTG ($415.10)
MP ($438)
CO ($671.35)
Button ($400)
SB ($529.46)
Preflop:/ Hero is BB with T♦, K♦. SB posts a blind of $2.
4 folds//, SB (poster) raises to $10/, Hero raises to $34/, SB calls $26.
Flop:/ ($76) 7♠, 6♣, J♣ (2 players)/
SB checks, Hero bets $55/, SB calls $55.
Turn:/ ($186) Q♠ (2 players)/
SB checks, Hero bets $140/, SB calls $140.
River:/ ($466) 5♦ (2 players)/
SB checks, Hero bets $300????
NL400, 3 barrel, river
Mit nye motto er: ingen reads, ingen rene bluffs (dem hvor man ikke har outs) - specielt ikke på party. De har mange gode spillere men også mange super-donks som under ingen omstændigheder smider en hånd. Jeg har smidt mange knaster væk de sidste par måneder før jeg besluttede at droppe at bluffe ukendte villians (ud over cont. bets samt bette draws).
sunek
Jeg synes det play er oplagt, givet hans passive spil, men man ser bare så tit en eller anden klaphat sidde med JT eller lign. som kalder ned til river.
Uden reads havde jeg checket turn.
spiller du kk og AA på samme måde? Mange spillere spiller dem langsommere, derfor tror jeg du bliver callet ltyndt her.
Jeg spiller dem på samme måde, måske med undtaglese at jeg måske vælger et lavere VB på river... Men som sagt ingen reads og derfor har de ikke nogle reads på mig og kan ikke vide hvordan jeg spiller nogle hænder... JJ og QQ bliver spillet på samme måde
Hans turn c/c på et så draw heavy board skriger jo af draw eller svaghed. Havde han completet str8'en på riveren, leader han ud i dig 9/10 gange, så tror han sidder med 99/TT eller AJ - Om du kan skubbe ham af, tjah, det kræver altså et read :/
ja JJ og QQ spiller du sådan, men jeg tror kun du spiller set sådan, ved ikke om du kan have QJ og lavere par her. Jeg caller dig meget light her. Jeg spiller i øvrigt de her spil meget for tiden, da jeg er ved at bygge rulle på party, så vi ses jo nok :-)
Friis
Hvorfor skulle jeg ikke spille AA eller KK sådan her??
rr PF
Bet flop
Turn er et scarecard, MEN der er stadig en del draws han kan være efter + AJ-TJ er meget sandsynlige...
River, alle draws har misset og han checker, så her har han enten AJ,99,TT Q med FD osv en masse hænder som vi slår, han caller ikke hvis han har draw anyways og hvis jeg havde overpar prøver jeg at trække mest marginal value..
Anyways, han tænker lidt og folder...
ps. PM nick?
Friis:
Hvorfor ikke indsætte 10-20k$? og droppe opbygning, når man har roll?
Ok 3rd barrell, NÅR DU KENDER VILLAIN!
Her er det hip som hap.
Ikke decideret ringe, synes jeg.