En hånd jeg er meget i tvivl om. Villian 1 og 2 er ikke interesante idet de spiller 0 pct fra sb og bb ca.
Info om Hero er TAG jeg har taget ca. alle pots over 100$ hjem og KUN vist super stærke hænder op.
Villian 4 åbner meget og jeg har taget mange pots ved at calle cbet og lavet bet på turn for at tage potten ned. Han spiller lidt scared og vil helst ikke ud i de store pots.
Villian 6 er regular og dygtigt stabil vindende spiller. Har mixer sig spil godt og er svær at læse.
Jeg snakkede efterfølgende med manden fordi jeg spiller meget med ham, så jeg ved hvad han havde på hånden hvis han talte sandt.
villian 1 sb 2$
villian 2 bb 4$
villian 3 folder
villian 4 (400$) bets 14
Hero Q♥J♥ (800$) call 14
Villian 6 (430$) call14
Flop pot = 48$
2♥8♣T♠
Villian 4 bets 46$
Hero call 46$ (er ret sikker på floppet har misset ham pga hans bets størelse)
Villian6 call 46$ (hans call overrasker mig og jeg bliver forviret)
Turn Q♣
pot = 184
2♥8♣T♠Q♣
Villian 4 checker
Hero checker
Villian 6 better 150$
Villian 4 folder
Hero ????????????
Jeg ved manden laver disse plays og spiller super godt i position og ved 100% hvad han laver. Min første tanke er
J9 eller et set. Havde han haft AA KK QQ JJ ville han havde raiset mig er jeg slet ikke i tvivl om.
Normalt ville jeg bare folde hånden og smide den i mucken, men manden scooper mange pots når han ser svagheder.
Jeg ser 2 muligheder for mig efter jeg har checket turn
1= fold
2= Allin han skal calle ca 200$ mere og får derved odds 1:3½ ca.
Går jeg allin kan jeg kun hve j9 eller set ingen tvivl om at vilian6 vil tænke det. Det jeg er irriteret over er, at jeg ser dette spot som et super klamt sted at stjæle.
Vil gerne høre fra folk der selv spiller 2/4 eller 3/6.
Mvh Lars.
nl400
Jeg er vindende på 2/4 og 3/6 spiller 4bordre med manden så vi kender til hinanden.
Jeg har ingen PT stats da sitet ikke tilader nogen form for dette !!
Ville du ikke selv have bettet ud på turn hvis du havde et set eller J9 ? Vil sige du mere repper 2 par hvis du går allin.
Synes ikke det er noget godt spot at bluffe i, så jeg mucker den bare.
Jeg kan godt lide at du floater villian4, men når du har en tænkende reg bagved dig ville jeg nok undlade dette. Havde den været HU med villian4 havde den været fin synes jeg, jeg ville måske endda raise ham allerede på flop.
ps. hvilket site er det som ikke tilader nogen form for software/PT.
/Michael
Jeg forstår ikke dit call på floppet? Jeg mener du skal smide hånden allerede der, så du ikke roder dig ud i situationer magen til den, du netop havner i på turn. Dit call-argument med at han ikke har ramt p.g.a. bettets størrelse synes jeg ikke helt holder vand, og slet ikke når du har en spiller bag dig. Ergo folder jeg på floppet.
Som spillet folder jeg turn, da jeg har svært ved at se ret mange hænder, vi har slået.
MrTP jeg kender Villian 4 super godt og kender hans betting mønstre, jeg er 85 pct sikker det flop har misset ham og ikke vil spille for sine penge der.
Hvis i var villian 6 hvordan spiller i turn med AT TJ T9 KT 88 22 AA KK
@ RekiB
Det kan meget vel være, men jeg bryder mig stadig ikke om det med en spiller bag. Call synes jeg er den værste udvej, så næsten hellere smide et raise ind, hvis du føler dig så overbevist om at V4 ikke har ramt. Så klemmer du V6, da han ydermere skal tage stilling til dit flopraise, plus han har V4 bag sig, der allerede har bettet floppet. Grimt spot for V6, med mindre han sidder med en pæn hånd.
Når det er sagt, så hælder jeg nu stadig mest til fold.
Jeg hader virkelig flop spillet, du vil floate 3 vejs med en mand bag dig til et næsten fuld pot bet. Potten er bloated, du har mindre svært ved at manøvre, og generelt er det uber spewy synes jeg. Raise til f.eks 105 bryder jeg mig langt bedre om hvis du vil fortsætte.
Dine tanker er ok, men jeg synes du butcher hånden og din tankegang fuldstændig her. Jeg er med på du har respekt for hans game til at være kreativt nok her, men han caller altså fuld pot som du caller, og jeg tror ikke på han better noget som helst på turn du slår, og jeg tror slet og aldeles ikke på han nogensinde betfolder. Jeg checkfolder turn oftest hvis jeg har valgt at spewe floppet (:D), eller leader selv da initial checker.
AT,KT checker han 100 ud af 100, T9 og TJ tror jeg han folder 65/35 på floppet hvis du mener han er dygtig, og dem checker han også 100% på turn. 22, 88, TT, J9 (T8?) betcaller han obv. AA og KK er obv aldrig nogensinde i hans range her.