Party NL400.
Har ikke spillet mod villain før og datamined stats har jeg heller ikke på ham. Det eneste jeg ved er at han også er DKer.
Han stackede mig lige da jeg kom til bordet, da vi i en rr pot begge flopper set. Jeg ved ikke hvilket image jeg har overfor villain.
700$ effektivt.
Foldet til mig i sb, som siger 16 med J♥9♣ - villain caller.
Flop: 9♦ 3♣ 6♦ (pot $32)
Jeg skyder 22, villain caller.
Turn: 8♥ (pot $77)
Jeg c/c 60 ?
River: J♠ (pot $197)
Jeg checker og villain skyder 170, jeg ?
Kan jeg andet end at calle? Caller han nogensinde med en hånd slår, hvis jeg raiser?
NL400 6max, blindbattle
Skal man virkelig miste et helt buy-in med 2 par mod et set?
Der er et par få combos du slår, AJ♦ 98s og sådan. Ofte tror jeg dog du vil se et missed draw.
Tror bare jeg caller her når du ingen informationer har, af nogen slags.
Dumt sagt DrawingDead
Skal man virkelig miste over et halvt buyin i value med 2 par mod 2 mindre par/ TP?
At skubbe over ham på river er et lidt tyndt value bet, men jeg tror jeg er fan. Det er svært at putte ham på et set på flop, det burde han raise. Har han 88 eller jj bør han raise preflop. Mest oplagte holdings er et bluff eller 89, og 89 er svær at folde for ham. Lækkert check/raise.
B
www.playbald.com
Jeg caller bare River mod en ukendt Villain.
Ser ikke ret mange ting han vil calle et raise med som du kan slå.
Caller også bare, der er nok penge i pulje. Ingen grund til at blive grådig, han kan jo også sidde med q10D
Mit image er vist ret fucked derinde ind i mellem på NL400, men jeg siger gerne 350+ - evt et skub...
Men J9o er hip som hap at spille, hvis du ikke ved, om han floater osv... Men du underrepper din hånd, så få så noget value ud af den. I øvrigt et fint river check, med dit river CR (hvilke du også bør gøre som bluff), vil du oftest opnå billigere showdowns, da villain på scary boards med en marginal hånd vil være bange for at VB og så møde dit CR.