Boss NL400. Villain er 47/25/2, men over få hænder. Hero har position på villains BB, og har raiset den en del gange - hvis villain ser på Heros stats, er de noget i retning af 25/22/3.
Seat 1: $SÃSSE$ ($170.30)
Seat 2: Villain ($486.80)
Seat 3: oliverr388 ($165.99)
Seat 4: DrTony ($352.00)
Seat 5: Hero ($573.00)
DrTony posts the small blind of $2.00
Hero posts the big blind of $4.00
oliverr388 is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero 7♦ 2♦
$SÃSSE$ calls $4.00
Villain calls $4.00
oliverr388 calls $4.00
DrTony calls $4.00
Hero checks
*** FLOP *** 7♣ 6♦ 5♦ (16$)
DrTony checks
Hero bets $16.00
$SÃSSE$ folds
Villain raises $40.00
oliverr388 folds
DrTony folds
Hero?
Hero fortsætter hvordan? Raise/call? Raise/fold? Call raise, evaluer turn?
Hvis vi gør det, går vi til bunds på en ♦-turn? 2 turn?
NL400: 72s - never go broke..?
svært at smide synes du ikke?
Nu ved jeg ikke hvilket del af "Raise/call? Raise/fold? Call raise, evaluer turn?" der mest lød som at smide?
Hmm, ja den er sgu lidt mæh. Hælder dog til et repop for så at spille for stakken, ved bare ikke helt hvordan jeg skal tolke størrelsen af villains raise?! Et call sætter os i nogle halvsvære spots, såeh
- Whenever in doubt, aaarrhhh iinn
Call og reevaluer turn. Der er slet ikke nok døde penge i potten til at kompensere for de forholdsvist mange gange, du felter en bedre made hand (hvor dit par/trips draw ofte er dødt) Med de stats får du ham desuden ikke til at folde et bedre farvetræk ved at reraise.
LOD
Det kan godt blive lidt grimt hvis vi rammer
EDIT: Havde dog ikke lige set hans stats.
Enig. Men en std. Boss dude af den slags raiser ikke FDs specielt ofte på det flop her med 2 mand bag sig.
jeg hælder til kald...problemet er at vi ofte ender med kun et flushdraw pga floppets texture (andre gange er vores flush ikke en gang god)