NL400 75s flopper 2par

#1| 0

Villian er: 36/0/0,5 (men kun over ca. 50 hænder)

Table Table 126324 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: AGENTURA ( $0 USD )
Seat 2: Tomdrasp ( $283 USD )
Seat 5: MyLifeIsABeat ( $673.10 USD )
Seat 6: HERO ( $442.10 USD )
Seat 3: Hugoone111 ( $300.80 USD )
Seat 4: micromedie ( $215 USD )
Tomdrasp posts small blind [$2 USD].
Hugoone111 posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 7 5 ]
micromedie folds.
MyLifeIsABeat folds.
HERO raises [$15 USD]
Tomdrasp folds.
Hugoone111 calls [$11 USD]
** Dealing Flop ** [ 6, 5, 7 ]
Hugoone111 bets [$12 USD]
HERO raises [$36 USD]
Hugoone111 raises [$48 USD]
HERO calls [$24 USD]
** Dealing Turn ** [ J ]
Hugoone111 checks.
HERO: !?!

Gviet villians stats hvad gør folk så her? Og givet at vi checker bagved, caller vi så et pot bet på river? Kan vi checke bagved med fare for at villian drawer med 8'eren?

Altså turn: pot-sized bet eller check? Better vi går jeg udfra at alle caller hvis han skubber? eller?

29-11-2007 14:30 #2| 0

Villain er aldrig på draw her, jf hans stats. Han kunne nemt have any overpair som han "trapper" med, eller noget K7 (de går amok med toppar). Jeg potter og går broke.

29-11-2007 14:50 #3| 0

"Villian er: 36/0/0,5"

Lidt irriterende stats for det kan både betyde AA/KK samt set eller straight.

Jeg tror, at han går efter et c/r. Det har jeg set så tit, og jeg har efterhånden lært, at man skal checke her og kalde hans bet på river.

De gange hvor jeg har været i disse situationer, har Villain oftest JJ for et set på turn. Men det er måske fordi, man husker de uheldige hænder så tydeligt.

29-11-2007 15:53 #4| 0

Rykker ind på floppet.
Han er typen der nemt kan ligge inde med et overpair af alle former også bare give den gas. Også er han low så stacken skal bare på nakken ASAP.
Han leader trods alt også gay 3-better dig.

29-11-2007 17:40 #5| 0
OP

Tænkte det samme.. smed et bet ud og blev reraised allin. Caller self og han sidder med 98 for en straight. Følte mig egentlig også meget godt inde, og det var bare ren rutine, men bagefter kom jeg lidt i tvivl, om det er for åbenlyst at han har set/straight når han raiser med de stats. Men er enig i at han lige så ofte sidde med et overpair og at $$ derfor bare skal til midten.

@Myth
Tror også oftest jeg rykker på floppet, men følte der var lidt value i at vente til turn i denne situation. Tror jeg rykker floppet 7/10 og venter til turn resten af gangene.

Tak for kommentarene!

29-11-2007 18:14 #6| 0

Jeg synes, at det er lidt synd, at den ikke har fået flere kommentarer. Den er mere interessant end 3 svar.

Jeg har gået og tænkt lidt mere over den de sidste par timer, og jeg svinger lidt med at reste floppet og komme billigt til showdown.

Hans stats forvirrer mig ret meget i forhold til flop og turn.

Jeg kan ikke se ham stikke ud med nuts for at klikke og checke turn. Disse spillere går oftest efter et check/raise på floppet.

Grundet hans action er jeg i tvivl, om man bør søge at få pengene ind. Hans range for et lead/klik er: straight, set, to par, AA-QQ, evt. JJ.

Da vi selv sidder med næstdårligste kombination af to par, tror jeg, at det er bedst at komme billigt til showdown. Men den er svær, synes jeg. Jeg synes dog ikke, at det er standard at smide stacken til midten her.

Lead/klik er sgu skræmmende fra en "36/0/0,5'er". :)

29-11-2007 19:04 #7| 0

Hader størrelsen på dit flop raise. Det er under halv pot?
Jeg raiser stort set pot - der er alt for mange action killers og scare cards, og pusher hans evt. klik - han har trods alt kun 75xBB, og kan sagtens sidde med et overpar på floppet, som han helt sikkert betaler af.

29-11-2007 20:48 #8| 0

Synes også Ludo har fat i noget.
At han leader, 3-gaybetter er kæmpe styrke. Mener ikke vi opnår det store ved at stikke ud på turn da jeg nægter at tror manden vil spille 78 eller lign sådan.
Så enten rester jeg floppet eller også tjekker jeg turn bag og caller en blank river.
Og håber ikke jeg er for resultat orienteret.

29-11-2007 22:23 #9| 0

Hehe...

Sys os den er svær, som det er blevet sagt sidden Villian/fish :P Med enten overpair, straight eller set.
I 2 ud af de 3 tilfælde er du skidt ude.

Jeg sys du gør det rigtige på floppet i og med du raiser ham, for at sætte ham på en hånd. I det han REraiser dig, har du kun de 3 ovenstående muligheder du ka sætte ham på.

I og med du er skidt ud i 2 ud af 3 tilfælde her, vil jeg tjekke den på turn, og se det gratise river, hvis du rammer der, jackpot til dig, når han better ud i dig, hvis ikk, caller du hans value bet for at se en af 3 ovenstående muligheder, på den måde holder du pot på et minimum, i en svær situation, hvor du ikk ved om du står godt eller skidt, og du taber i 2ud af 3 muligheder...

Håber det hjalp.

29-11-2007 22:38 #10| 0

dit flopraise er aaaalt for lavt.

villain byder 12 ud 32, dit raise bør derfor ligge omkring 50

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar