Villain har vaeret ved bordet et par orbits og har ikke gjort stort vaesen af sig. En gang har han haevet mit UTG-raise fra UTG+1 og taget potten ned paa et 443-flop.
Party Poker No-Limit Hold''em, $ BB (6 handed) converter
Button ($524.10)
SB ($496.10)
BB ($116.30)
UTG ($366.40)
Hero ($400)
CO ($460.80)
Preflop:/ Hero is MP with 7♥, 6♥. SB posts a blind of $2.
1 fold//, Hero raises to $15/, CO calls $15, 3 folds//.
Flop:/ ($36) 5♠, 4♥, A♦ (2 players)/
Hero bets $25/, CO raises to $50/, Hero raises to $150/, CO calls $100.
Turn:/ ($336) J♠ (2 players)/
Hero is all-in ($235)
Har jeg nogen som helst FE her?
Er call flop, CR turn en bedre linje?
Call flop, c/f turn, medmindre jeg forbedrer/samler et FD op?
NL400, 76s flopper OESD
Lidt for aggressivt efter min mening. Det lader jo til at CO har en har en hånd, da han Raiser samt caller reraised?
Klart call på flot samt c/f på turn
Du spiller den for aggresivt. Med en openended str8-draw vil du gerne have et billigt kort og pot-odds''ne er fine til et call.
Han smider aldrig til dit flop 3-bet. Du skal desuden lade være med at prøve at få folk der viser styrke mod en preflopraiser på et A højt flop til at smide. Derfor skal du bare calle floppet. Du bør desuden heller ikke 3-bette floppet med AK i den her situation.
Hvis du partout VIL all-in før din draw er kommer ind, bør du skubbe floppet.
Dit turn bet har næppe høj FE, se pot-oddsene. Det skulle da lige være hvis Villain sidder med samme hånd som du. Han smider sjældent en pil efter han har callet floppet.
På en blank turn checker jeg, og folder til alle bets over $80-$100-stykker (selv $100 er måske nok i overkanten; der er en 2-flush derude -> måske reverse implied odds, og det kan være, at Villain er ude i rent skæg -> ingen implied odds).
Hvis turn giver dig flushdraw openpusher jeg. Ja, han folder nok ikke en pil, men spillet er stadig +EV. Jeg tvivler på, at han checker bagved, og så kan du ligeså se om du ikke kan squeeze lidt FE ud af ham.
Du skal aldrig gå efter at check-raise turn. Se stacksene.
Peter