Har siddet ved bordet og spillet std. LAG, villan sidder ved 2 borde, har ikke spillet mod ham før. Og har ikke lagt mærke til ham = han har ikke været med i en sygt masse pots, syge bluffs osv.
Hvad syntes i er den bedste linje og hvad gør vi på turn?
***** Hand 713190183 *****
2.00/4.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Thursday, August 09, 2007 2:08:51 PM
Table TH 759 (Real /Cash Game )
Seat 2: Shogon (538.30)
Seat 3: Hero (639.30)
Seat 4: StenhouseS (407.10)
Shogon post SB 2.00
Hero post BB 4.00
** Deal **
Shogon [N/A, N/A]
Hero [5♣, 8♣]
StenhouseS [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
StenhouseS Fold
Shogon Raise to 8.00
Hero Call 8.00
*** Flop(Board): *** : [6♥, 7♥, 9♦]
*** Bet Round 2 ***
Shogon Bet 12.00
Hero Raise to 38.00
Shogon Raise to 116.00
Hero Call 116.00
*** Turn(Board): *** : [6♥, 7♥, 9♦, 9♠]
*** Bet Round 3 ***
Shogon Bet 152.00
Hero??????????
NL400, 85, svær turn
Well, han leader nok ikke med et OP på turn selvom han virker dårlig pga. sit click preflop, men jeg kommer ikke væk her. Desuden tror jeg også jeg sender stakken til midten på flop givet hans action.
Jeg ville re-raise Ham all in på det flop.
Du får aldrig en bedre mulighed for at få et call af et overpar,
end præcis på et flop som dette. god chance få ahn vil sætte dig på 88, 9 10s eller flushdraw.
Turn er svær nu!! jeg siger allin for 100bb.
Skub flop, han har vist at han er klar til at spille om stacken. Jeg slipper den heller ikke på turn.
Skubber os det flop.
Hvis han ser dig som LAG er din range kæmpe stor og han kan calle dig light.
Og som hardkAre slipper jeg den heller ikke på turn.
den er ikke sjov... men du siger han ikke spiller mange hander og ikke rigtigt har vart ude i noget... derfor har han hojst sandsynlig ikke huset...
Jeg ville satte ham pa 9hAh eller maske 9h10h og derfor ga allin... chancen for 99 er meget lille men den kan vare der... men jeg ville ga allin og lade ham betale for hans 9er med draw...
hva gjorde du og hva skete der??
Som de andre, skub flop.
Jeg tror jeg drysser turn.
Enig med Turbo - Med overpair sænker han farten på turn, og han virker umiddelbart ligeglad med turn pairer top kortet.
skubber flop
nok naermere fuldt hus....
enig med turbo og mickey
Øhm vi er bange for et fuldt hus.
Jeg skubber floppet, han har vist interesse, og skillingerne må til midten, som Carl siger det. Endvidere er der mange klamme turns i decket, så alt taler for et flop push imo.
Med den linie Chris? Jeg tvivler på de hænder er med i hans range.
Mickey
Sorry, jeg koger.. Tænkte ikke lige over b3b på flop. Men jeg caller anyway nu da jeg ikke kom ai på flop
hva kom der pa river??
Underordnet hvad river er vel - Det er måden hånden er spillet på der er essentiel.
Men med dit image Alex (som jeg forventer er ret crazy) så tror jeg snildt du kan 4-bette floppet og få samtlige mønter ind der - som spillet på turn er den eneste hånd du ikke er drawing dead mod i hans range formodentlig den hånd han har.
Mickey
@Julie
Gjorde jeg også... Har dog været så fornuftig at spille livegame som ligger over min rulle og ramt en masse negativ varians. Og tabt xxx.xxxkr, derfor er jeg blevet nød til at hoppe ned i limits
@ AlexKP
"og ramt en masse negativ varians"
Nej det kan selvfølgelig være umuligt være fordi de andre rent faktisk var bedre, det er klart ;)
alexkp
"Har siddet ved bordet og spillet std. LAG"
hvilke stats er det sådan ca.? (bare nysgerrig)
@kspr
Næhh... 1, 2 og 3 outere for pots i 40k+ størrelsen ser jeg som uskrub
@Loki
Ingen anelse desværre... Boss har ikke PT
@thegodfather
Regn med KP vandt hånden, det er en generel trend i de hænder han poster.