NL400 - 86s i reraiset pot

#1| 0

Jeg ræser hele tiden med en masse kreative hænder. Denne gang er det 86s. Jeg bryder mig ikke om det når jeg bliver reraiset. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal gøre som forsvar mod disse reraisers. Så i tidlig position begynder jeg ind i mellem at limpe i stedet på meget aggressive borde. Men på knappen kan jeg ikke få mig selv til det. Jeg har eksperimenteret med at kalde en masse af disse reraiser, men det er som om der ikke rigtig er positiv equity i det. Jeg bryder mig heller ikke om at lægge mig hver gang. Så det jeg kigger efter er fulde stakke og position. Det har jeg så her. Og stadig mixer jeg det op med nogen gange at folde og andre gange calle.

Der bliver tjekket til mig på floppet og jeg har ramt min sekser. Jeg har på sin vis lyst til at stikke ud i sådan en situation her. Det gør jeg ofte. I dette tilfælde vælger jeg at spille hånden stille og roligt og calle. Kommentarer?

På turn kommer der så en sekser til. Yderligere bliver det bettet ud i mig. Jeg bemærker 2 flush draws på bordet. Let skub mener jeg. For mig i denne hånd er flop og preflop det interessante spil.

Donken jeg er oppe mod er ukendt spiller. Efterfølgende kan jeg dog se han er 28 21. Men det vidste jeg jo ikke, da jeg spillede hånden.

BluHorseshoe is at seat 0 with $372 (sitting out).
Hero is at seat 2 with $386.
JohnyQUEST71 is at seat 3 with $287.20.
AsKQJT is at seat 4 with $516.
whyme_why is at seat 5 with $617.30.
The button is at seat 2.

JohnyQUEST71 posts the small blind of $2.
AsKQJT posts the big blind of $4.

Hero: 8 6
JohnyQUEST71: -- --
AsKQJT: -- --
whyme_why: -- --

Pre-flop:

whyme_why folds. Hero raises to $14.
JohnyQUEST71 calls. AsKQJT re-raises to $60.
Hero calls. JohnyQUEST71 folds.

Flop (board: 6 Q 9):

AsKQJT checks. Hero checks.

Turn (board: 6 Q 9 6):

AsKQJT bets $82. Hero?

08-08-2007 14:51 #2| 0

Raisydaisy som spillet, der kan vist ikke være så meget tvivl.

Hver mere selektiv omkring hvilke hænder du forsvarer med, 8-6s er ikke særligt oplagt med 100bb's. Specielt ikke når du ikke har godt fat på modstanderen. Jeg orker ikke til at skrive en lang post omkring 3betting og PF spil i et aggro SH game, men jeg vil råde dig til at få styr på dit PF spil imod aggro aber før at du spiller 2/4 SH. Jeg tror det var Paula123 der linkede til info omkring dette emne her den anden dag, check det ud. Evt. PM ham hvis du ikke kan finde den.

08-08-2007 14:58 #3| 0
www.pr0crast.com/2+2.NL.Anthology.v1.htm

Enig i at 86s ikke er en god hånd at forsvare mod et 3-bet. Den spiller okay i reraised pots, men vi vil meget hellere selv 3-bette med den.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar