NL400: A3o rammer trips på floppet

#1| 0

Hej,

Dette er min første analysetråd, så er interesseret i at høre hvad folk synes om min linje, villains range og hvordan hånden er spillet samt skal spilles til sidst.

Jeg er ikke på nogen måde kvalificeret eller har rulle til NL400, men tog lige et skud for sjov, og kom ud for denne hånd, som jeg håber jeg evt. kan lære lidt mere af (med henblik på om jeg havde samme tankegang som jer).

Har kun siddet ved bordet i 10-15 mins så har ikke de vilde ting at sige om villain - han er dog set bluffe samt stacke af allerede to gange, og virker bestemt ikke til at være en reg eller en specielt dygtig spiller. Har desværre ingen tal.

Her er hånden:

Hold'em No Limit ($2/$4 USD)

Table 'Tunica IV' 6-max Seat #2 is the button
Seat 1: bingedrink3r ($400 in chips)
Seat 2: Hero ($172.75 in chips)
Seat 3: powerpill ($454.20 in chips)
Seat 4: Villain ($213.70 in chips)
Seat 5: ericontilt ($913.20 in chips)
Seat 6: Risen_Moon ($340.35 in chips)
powerpill: posts small blind $2
Villain: posts big blind $4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hero [A 3]

ericontilt: folds
Risen_Moon: folds
bingedrink3r: folds
Hero: raises $8 to $12
powerpill: folds
Villain: calls $8

*** FLOP *** [7 A A]

Villain: bets $20
Hero: calls $20

*** TURN *** [7 A A] [2]

Hero: calls $20

*** RIVER *** [7 A A 2] [K]

Hvad ville I gøre her? Eksempler på villains mulige range?

Beklager hvis jeg mangler information eller har stillet det forkert op.

På forhånd tak. :)

EDIT: Stavebøffer.. Så skulle der også gerne være farvekoder.

20-11-2009 10:37 #2| 0

Det er som regel svaghed, når modstanderen better lavt ind i én på turn og river.

Mon ikke han har en 7'er, et flushdraw, 88-JJ (han er nok passiv preflop, hvis han er dårlig).
Jeg raiser riveren, men raiser sjældent så meget mod dårlige modstandere, hvor man ikke skal være nervøs for, at de finder ud af, hvad man har gang i.

Et raise til 50-60 er nok det meste, du kan få ud af ham.

20-11-2009 10:58 #3| 0

Ludomaniac +1

Ved godt vi kan komme i svær beslutning hvis villian reraiser eller skubber vores raise, meeeeeeen dette bet på 20 lugter simpelthen for meget af en hånd der ikke er specielt stærk og gerne vil billigt til showdown. Tror vi mister value ved ikke at reraise river, da jeg tror denne type spiller kan finde på at betale rimelig mange hænder af her.

Villians range er rimelig bred her.
Vil gætte på alt fra en 7er små pocket pairs til k høj

Houdinini

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar