NL400 5handed på bossen. 500$ stacks
Jeg har et weakish image, da næsten alle de gange jeg har raiset PF og c-bettet, har givet op på turn.
villain er en polak, der ikke virker total håbløs, men heller ikke knivskarp idet han limp/caller en del.
Hero(button): A♣A♠
2 limpers
Hero: raise 32, foldet til Villain der caller i CO.
flop J♠5♦5♥
Villain checks, Hero bets 60 (pot 78~), Villain calls.
turn 6♣
Villain checks, Hero checks
river 7♣
Villain bets 80, Hero raises to 280
hvordan er min linie? hvad med river raise størrelsen?
NL400 AA hånd.
Der er rod med positionerne. Du acter først på flop, men sidst på turn?
kommer lidt an på hvordan din spillestil ellers er. jeg kunne aldrig finde på at checkke her.
jeg giver den bare gas på turn, men det er også bare standart linjen.
hvorfor checke turn? Hvis han sidder med en KJ/QJ her mister du meget værdi!
Bet løs ffs. Fold til turn CR.
River er hip som hap, men nok fint nok.
Thoter: jeg får vel stadig value fra de hænder på næsten alle rivers, eller hur?
Interessant at ingen kan lide det turn check.
Ingen pointe i at checke turn, hvis du alligevel har planer om at reraise river.
Hvad er det du frygter på turn, som du er villig til at reraise på river??
Giver ingen mening imo.
Jeg giver siger 150$ på turn og caller et skub. Tja hvis han har JJ så tillykke - kan ikke sætte ham på anything med en 5er til 8*BB preflop.
Hilsen
Sugeren
Et check på turn er ikke grundet frygt. Det er for at underreppe hånden.
Checker jeg turn, hæver jeg også river, men et standard spil vil være at bette turn (og Asger_b har aldrig foldet til et c-r her).
Hvordan kan der være 2 limpers, hvorefter du raiser og villain caller i CO, i et 5 handed game??
Jeg better iøvrigt til hver en tid turn for 3/4 pot. Det giver altså mere value! Hvad skal han calle dit river raise med? En sane vildand smider alle J her, hvorimod du måske og ofte ville få lidt action fra en J ved et turn-bet.
"Hvordan kan der være 2 limpers, hvorefter du raiser og villain caller i CO, i et 5 handed game??"
Utg limper, Co limper, Hero raiser knappen, blinds og UTG folder, CO caller?
Det er mit bud ihf. :)
Jepper, skulle vist lige holde tungen lige i munden :p
Turn-check ku jeg også sagtens finde på afhængig af modstanderen, men så reraiser jeg aldrig river (men er også over mit normale niveau, der spilles). Jeg caller river anyday.
Jeg tror ikke en random polak på Bossen lægger ret meget mærke til resten rundt om bordet, så jeg byder turn og tager ham med til valuetown i stedet.
Som spillet hejser jeg også river.
Vil modstanderen efter det spil virkelig syne på river med noget som man slår ? I FL vil de syne med et par men vil de det her ?
Jeg vil mene at hensigten med et turn check er at få modstanderen til at betale et bet mere, så jeg ser bare.
Hvis det er den samme polak som jeg tænker på, kan ikke lige huske hva han hedder og gider i checke HH for at finde ham, men så checker jeg os turn, og kalder river. Bryder mig ikke om dit raise på river, det eneste du får action fra er en hånd som slår dig.