Full Tilt Poker Game #507559619: Table Simmons (6 max) - $2/$4 - No Limit Hold''em - 18:26:26 ET - 2006/03/18
Seat 1: STUDENT DRIVER ($363)
Seat 2: stickelistack ($215)
Seat 3: amandre ($596.90)
Seat 4: Hero ($662.60)
Seat 5: golfsouk ($350.80)
Seat 6: Keithezy ($84.50)
stickelistack posts the small blind of $2
amandre posts the big blind of $4
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Ah As]
Hero raises to $18
STUDENT DRIVER: lol
golfsouk folds
Keithezy folds
STUDENT DRIVER calls $18
stickelistack folds
amandre calls $14
*** FLOP *** [9h 4h 4s]
amandre checks
Hero bets $45
STUDENT DRIVER calls $45
amandre has 15 seconds left to act
amandre folds
*** TURN *** [9h 4h 4s] [8h]
Hero checks
STUDENT DRIVER bets $82
Hero calls $82
*** RIVER *** [9h 4h 4s 8h] [5c]
Hero checks
Kan I lide den her linie?
NL400 AA
Jeg overvejede stærkt at folde turn. Der er vel reelt ikke ret mange hænder jeg slår her?
Der er da masser af hænder du slår? Villain kan sætte dig på AK og fyre med 55-77, med TT-QQ o.l.
Endvidere kan du slå 89, T9, A9 etc, hvilken range villain har aner jeg ikke, men jeg skubber turn, jeg folder ihf. ikke.
Mickey
Mickey, hvordan forholder du dig så til et stort bet på river? Og regner du seriøst med at få action fra hænder du kan slå, hvis du skubber turn?
Men jeg kan godt følge logikken med at skubbe her og det kan også blive svært, hvis Villain fyrer en stor salve af på river. Men på den anden side, bliver det måske nemmere at sætte Villain på en hånd ved at check-calle turn og så afvente hans move på river?
Villain kan sagtens have 55-KK, 89-A9 på nuværende tidspunkt, har du ret i ja, men ville han i de fleste tilfælde ikke checke så? Jeg synes det her lugter lidt af en hule eller en flush. Derfor var planen at check-calle turn, og så folde til et stort bet på river. Er det helt dumt?
Det ligner en monster, hvis modstanderen better stort skal du kalde men huset er en klar mulighed, men sandsynligheden er lille, men tilstede, call den hjem, god linje nok det eneste at gøre her selvom du nok er slået.
READ??
call den hjem, vil mene han prøver at udnytte du viser svaghed på turn, og better imo for meget.. det liger han prøver at få dig ud og ikke lokke dig med.
Den skal smides på turn.
AA vinder ikke hver gang, og som du selv skriver, så får du næppe action fra hænder som du kan slå.
Jeg folder i hvert fald til turn bettet.
Mvh.
Phil H. Jr.
Fint spil. Call alle bets på river eller re-raise selv all-in. Dette er ud fra en vinkel af at spilleren du er imod, er tiltet. Bemærk den sætning han fyrer af:
STUDENT DRIVER: lol
Taget i betragtning af at han hånden inden er blevet bad beatet, og nu er på totalt tilt! Du napper let hans A9o i denne situation.
Som Xizor siger...
Hvorfor better du ikke turnen???
Omkring 75%pot bet skulle kunne gøre det!!
/Martin
Den linie kan jeg godt lide. Bette turn og så folde til et raise. Og så ellers check-folde river, right? Medmindre han virkeligt slynger et gaybet ud.
Min fejl, jeg havde misset at flush ramte - husk [ h ] (uden mellemrum) for at markere det er hjerter, s for spades, c for clubs, d for diamonds - meget lettere.
Som spillet caller jeg dog stadig turn, og ser hvad der sker på river - Jeg kunne sagtens forestille mig Villain skyde med andet end flushen/huset her, da han muligvis har dig på 2 missede overs.
Mickey
@Xizor: Idéen med at byde turn er rigtig dårlig, da kun den største donkey ville raise med en made flush hér. Samtidig vil alle hænder, hero slår, nok folde - med undtagelse af JJ/1010.
Jeg skifter mellem at c/c river eller block/valuebette river hér. Hvis villain skubber sine sidste 250 ind, folder jeg.
- AB
Altså et eventuelt turn bet er for value jo, men jeg er ikke sikker på om det er optimalt. Jeg vil i øvrigt hævde at en del villains vil hæve turn med en made flush.
Hvis man c/c''er turn afhænger det af type villain om man skal c/c''e igen eller blocke. Tror c/c er mest profitabelt her jvf. villains nick og "lol" i chatten. Lur mig om han ikke er ude i en lille skæg her.
Tjah, hvis jeg raiser turn hér, er det helt sikkert fordi jeg bluffer ;-)
Og jo, du kan have ret i, at et c/c er fornuftigt, selvom han nok vil check bagved med retti mange holdings, han caller river med.
- AB
Villain checkede bag mig på river og viste Q♠ Q♥.