Villain er helt ny - dette er hans tredje hånd, de to første hænder limper han begge og folder flop!
Jeg er ikke i tvivl om hvad der er det rigtige spil på river, men min mate er tydeligvis uenig. Hvad siger pokernet?
PokerStars Game #26336571518: Hold'em No Limit ($2/$4) - 2009/03/25 9:27:04 CET [2009/03/25 4:27:04 ET]
Table 'Liberatrix V' 6-max Seat #1 is the button
Seat 1: rumbEL ($531.60 in chips)
Seat 2: AA_Legend ($63 in chips)
Seat 3: TerrellO81 ($125.30 in chips)
Seat 4: HERO ($1825.65 in chips)
Seat 5: Bouge_Todd ($400 in chips)
Seat 6: eldigglerwin ($102.85 in chips)
AA_Legend: posts small blind $2
TerrellO81: posts big blind $4
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [7♦ A♦]
HERO: raises $8 to $12
Bouge_Todd: folds
eldigglerwin: folds
rumbEL: folds
AA_Legend: folds
TerrellO81: calls $8
*** FLOP *** [2♥ 4♥ 6♦] pot 26
TerrellO81: checks
HERO: bets $12
TerrellO81: calls $12
*** TURN *** [2♥ 4♥ 6♦] [8♣] pot 50
HERO: bets $24
TerrellO81: calls $24
*** RIVER *** [2♥ 4♥ 6♦] 8♣] [J♦] pot 99
HERO: ????
NL400, Ad7d
Jeg undlader at c-bette det board (min c-bet frekvens er ret lav med air på det board).
Givet at du har c-bettet floppet, hvor ofte tror du så han folder til den turn? (Hint: ALDRIG!), så jeg checker bare turn bag og tager et gratis kort til mit 4-11 out draw.
Det eneste han folder på river er formentlig et flush draw, og vi er foran de fleste flush draws, så jeg checker bare river.
Det kan altså bedst betale sig at 3barelle når boardet bliver dårligere og dårligere for villains range, men det er ikke tilfældet her, så jeg giver bare op på floppet.
Jørn
Mit c-bet på det board med air er ikke standard, har ingen idé om hvorfor.
Til gengæld synes jeg det er oplagt at følge op på turn, grundet hans stack.
Han kommer ind til bordet med et skævt beløb der lugter langt væk af "Jeg har kun disse penge" At bette 24$ er 1/3 af hans stack, og jeg formoder det jager både hans 1 par, samt draws væk (nok ikke flushdrawet)
Jeg mener ikke river skal tjekkes - han viser tydeligt han ikke har interesse i at spille for stacken (som er lille), dvs det er svært at sætte ham på andet end et draw, eller muligvis et par 4/6 som han ikke var klar til at give op på turn, men hvis det koster hele hans stack smider han?
Jeg kan slet ikke se Villain calle et riverbet her, og så er det muligt jeg kan tage den ned ved at tjekke bag og buste hans draws, men hvad med de andre gange?
Er det helt i vejret at skyde river?
Jeg synes ikke river er super godt nej, han folder ikke noget af sin range han caller ned med her, tror klart oftest du ser TT/99 typer af hænder som slet ikke skal ud og folde. Thyssen er inde på de rigtige tanker med at 3 barrelle kun når boardet er dårligere for rangen, dog cbetter jeg floppet altid med 2 overs og backdoor og hader heller ikke 2nd barrell.
[x] blæretråd ;-) Nice stack!
Thyssen said it!
Uha, det er meget close synes jeg. Men kunne godt tænke mig nogle stats?? Det ligner et spot hvor jeg tyrer resten ind normalt, men det afhænger sgu af hans stats.
Jeg har ikke noget imod at barrelle turn for at barrelle en del river kort. Han caller turn med mange 43,45,65,67 type hænder som han kan folde på river. Desuden har vi decent equity mod mange af hans hænder som caller turn.
Kan dog ikke lide turn bettet isoleret hvis vi ikke barreller en river som den her.
Checker også floppet som oftest, men ikke altid. Det er rart at have nogen A'er i sin c-bet range så man kan repræsentere når den dropper ind på turn.
@Svenningsen
Jep, ganske fornuftig stack ;-)
msm - men nu hvor det eneste han har vist er to limps er der manglende stats..
Jeg synes bare det er oplagt at lade en shortstack skulle vælge mellem at være broke ved at lave et højst sandsynligt marginalt call, eller folde og prøve næste hånd :-)
Jeg har nok ikke ret.
Ikke desto mindre skubbede jeg til sidst og han foldede