Spillet er NL400, effektive stacks hero: $1000 villain: $850.
Villain er semiregular, og jeg har aldrig set ham lave noget vildt. Han spiller en god gang TAG.
dealt to HERO A♦K♦
Hero: raises to $16 (cut off)
Villain: raises to $46 (knappen)
Hero: calls $30
Flop: J♦10♦10♥ (pot $94)
Hero: checks
Villain: bets $75
Hero: calls
Turn: J♦10♦10♥ A♣ (pot $244)
Hero: checks
Villain: checks
River: J♦10♦10♥A♣ A♥ (pot $244)
Hero: ?????
Vi er foran her, no doubt, men hvor stort et valuebet kan vi skyde afsted her? Sætter umiddelbart villain til QQ - KK da han checker turn, og det er kun hvis han sætter mig på et missed flush draw med en SC at han betaler mig af med disse holdings.
Og hvad med floppet? Vi har et super draw, en hvis villain sidder med AA,KK er vi slight dogs, og hvis han her JJ er vi helt væk. Bemærk at vi er semidybe.
NL400: AK draw bliver til hus
Skyder nok mellem 165-225 alt afhænigt af hvor hårdt du normalt better.
Har Villain set dig bluffe? Hvad sender du afsted her såfremt du vil bluffe?
200ish på river, både som bluff og valuebet vil jeg sige..
Jeg har ikke vist nogen bluff op, men jeg har da måttet smide nogle gange til raises på turn og river.
Er der nogen der CR flop her?
Så send 200 afsted.
Jeg foretrækker ikke et raise på floppet idet bordet er parret - men er nok mere til 3-bet preflop.
Du har AKs og er det HU som jeg det ser ud til skal den have på nakken til 145-165.
@north
WTF - hvorfor vil du lige all-in på turn - du vil skubbe first 2 act--- SICK!!!
@Abehjerne
Normalt gir jeg også nakke med AK, men her er jeg OOP mod en semitør, semidyb villain. Et $150 renakke kunne udvikle sig til noget rigtigt grimt - især når man skal ud og skyde på et rag-board.
@North
Ja på NL1!
@Megl
HU skal du ud og 3-bette her. Ellers får du heller ikke bygget store potter med QQ KK AA.
Hvilket site og Villain?
Hmm, jeg kan stadig ikke lide et 3-bet med AK i det her spot - hvad siger andre?
Pacific og RKrystal.
4better hvis pf hvis han 3better for light raiser flop og kan se du har lavet nice suckout, hvis han har JJ ;)
hvorfor C/C flop og check turn?
hvorfor ikke byde ud floppet og turn?
Jeg kan ikke lide at 4bette preflop.
Spiller den som dig og skyder 215$ på river.
Hvordan endte hånden.
Jeg dirrer af spænding for om du rykker butikken ind på River Megl!
/nORTH
@North
Du lyder til at have et problem med spil...
Jeg bettede $100, han callede og muckede.
Et, efter at have tænkt hånden igennem, alt for lille valuebet.
Hvad får man ud af CR i det her spot? Tror villain har et easy fold og skal han have det?
$177 lyder passende. Jeg tror ikke villain caller et $200+ bet paa river her. Jeg 4-better dog altid AK i dette spot PF - hvorfor mener folket ikke vi skal g0re det?
og hvad er problemet med at 4-bette fordi vi er 200 BB's dybe? Specielt hvis villain 3-better bare semi-light er det da oplagt at 4-bette her. Oder was?
Problemet med at 4-bette AK her er (i min verden):
1. Manden 3-better ikke light
2. Vi er ret dybe
3. Vi er OOP, hvilket sætter os i et klamt spot hvis han bare betaler vores 4-bet. Lad os sige at vi siger $150ish, han bare betaler og floppet kommer 5 10 J. Så har vi bygget en pot på over $300 som vi skal ud at continuation bette. Det kan blive grimt.
hvis du skal stikke ud på river må det MAX være 200....
Synes personligt du skal smide 180ish..
Men jeg er ret enig i at du skal smide ud på floppet, istedet for check/call den...