Villain er ukendt, helt nu ved bordet.
Seat 1: DaBubi ($532.00)
Seat 2: Lillygirl ($320.30)
Seat 3: marco 05 ($1262.50)
Seat 4: Villain ($531.70)
Seat 5: Hero ($400.00)
Villain posts the small blind of $2.00
Hero posts the big blind of $4.00
marco 05 is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero K♠ A♥
DaBubi raises $16.00
Lillygirl folds
marco 05 folds
Villain calls $16.00
Hero raises $68.00
DaBubi folds
Villain calls $68.00
*** FLOP *** 8♣ T♠ 3♦
Villain checks
Hero bets $112.00
Villain calls $112.00
*** TURN *** A♠
Villain checks
Hero checks
*** RIVER *** 9♣
Villain goes all-in with $351.70
Hero har $220 tilbage og - folder?
NL400: AKo i reraised pot
INSTACALL!!!
Hvorfor tjekke turn? Just asking.
Don't remember - men det er også ligemeget for analyse, da villain er helt ukendt for mig, da jeg spiller hånden.
Xizor: Checker du altid flop her? Villains linie med dobbelt cold-call PF er langt oftest et mid PP, og han skal have rimelig meget balls for at calle/bluff pushe 66-77 og 99 her, givet min linie.
Turn checket mener jeg er standard efter flopaction. Villain har nok aldrig et dårligere A (udover måske AT), mid-high PPs har svært ved at betale af.
Den er altså betalt.
@ Rooger
ugh jeg havde faktisk ikke set du squeezede. I en normal reraised pot ville jeg checke det meste af min range på det board der.
I denne situation, meh.. dunno.
Men river er stadig betalt.
Okay jeg betaler også her!!! grunden til jeg spørger er at jeg spiller meget på det netværk og kun glad for at hvad de firsk villains gør
Jeg synes dit raise PF er helt vildt stort? Jeg siger som regel 28 på NL200 for 100 bbs OOP, så det må blive 56 her.
Jeg autokalder river, vi ligner mest af alt noget der kan skubbes af river via vores turncheck.
ManCini: Der er en caller, så mit reraise er stort set pot. En halv BB mere.
Jeg siger 68 som minimum preflop, oftest lidt mere.
Mancini har du set vi har en raiser OG en caller før os?
Jeg skyder også en lille smule mere på floppet og skubber turn 8/10gange. Som spillet har du et hurtigt call.
Better 3/4 pot på turn.
Når du checker turn for at inducere et bluff, så skal du kalde river.
Jeg kan godt lide et check på turn i reraised pots, hvis man har en idé om sine modstandere. Havde det været PFR havde det været et insta-call.
Villain har en lidt mærkelig linje. Glæder mig til at se hvad han har.
med et raise og et call er det fint at sige omkring 68, Fint cbet og synes også at det er frækt at checke turn, men self om at instacalle river eller selv skubbe.....
@ Ahle
nej naturligvis har jeg ikke det , jeg er stiv ffs! :)
@ ROger
helt fint! Mig der er blind!
Jeg synes det er tættere end hvad folk gør det til. Har svært ved at se hvad villain spiller sådan som vi slår. J9? 77, TJ lavet om til et bluff? Mod en ukendt ender jeg med et call, men er ikke vild med det.
Du checker vel netop turn for at induce et bluff?
Nemt call her
Hvad siger i til disse 2 tilgange?
- Dit turn check er IMO fuldstædig perfekt, hvis du vil lokke villian til at gå allin. (hvilket man så ikke kan være i tvivl om du skal calle)
- Er du på turn i tvivl om villian har 2 par eller set, bør du bette esset for at få info. (Det vil gøre næste beslutning lettere)
Ahle: Hvad regner du med betaler turn som vi slår? JJ-KK?
walth: Jeg checker turn for både for at inducere bluff, men også for at få betaling for svagere hænder, der ofte vil checke river, men calle et river push efter turn checket.
Erode: Vi kan ikke rigtig bette for info. Vi har godt en halv pot tilbage.
Prøv at overvej villains linie med dobbelt coldcall preflop, og et call OOP på et super tørt flop. Ax komboer er ikke så sandsynlige med hans PF og flop linie (udover AK), JJ-KK vil vi se her nogle gange, men er stadig forholdsvis usandsynlige i mine øjne givet hans linie. Mid PPs kan han bestemt have, men det er kun 66-77 vi slår nu, med 9'eren på river.
Vi får super pot odds, men der er også rigtig mange hænder der slår os.
Instacall river. Villain kan sagtens VB'e værre eller lave en made hånd om til bluff. Du kan ALDRIG folde river med den linje villain har valgt.
Turn check er fint mod unknowns, mod regs foretrækker jeg dog at bette turn da det giver credit til evt andre 2nd barrels i RR'ed pots.
Altid call river, og jeg vil mene et godt råd til dig (uden at det skal lyde arrogant), er at du helt skal lade være med at squeeze med en slags hænder hvis du ikke ved hvad du skal gøre i dette spot. Jeg er helt enig med hK omkring turnspillet, og unlike others mener jeg aldrig du kan checke flop her.