Team-rivers er 27/12 med 3bet på 12%, og fold til 3bet på 0 over 200 hands. Dette er første gang jeg 3better ham, og der er ingen dynamik imellem os.
Mariners er en dygtig regular 23/19 med 3bet på 5, og fold til 3bet på 81 over 1k hands.
Vi har kæmpet en del om "retten" nattens få fisk, og jeg har 3bettet ham ~5-6 gange de sidste 10-15 minutter, han har 4 bettet en enkelt gang hvor vi kommer ind hans KK mod min Aks og han tager den ned med top set.
Squeezed er jo uber standard, jeg gør det lidt større end jeg plejer da:
1: mariners og jeg er ved at blive dybe
2: Jeg vil helst ikke flattes
3: team-rivers lave fold til 3bet
4: jeg vil gerne enten have det hele ind nu eller tage den ned med det samme.
Hvor ofte skyder vi floppet?
Hvor ofte skyder vi turn når vi har skudt flop?
Hvad er jeres linie her?
Seat 1: -IDDQD- ( $577.50 USD )
Seat 2: salmonoysta ( $446.15 USD )
Seat 3: CJM24 ( $392.00 USD )
Seat 4: soloil ( $375.20 USD )
Seat 5: Mariners ( $981.30 USD )
Seat 6: Team-Rivers ( $500.75 USD )
-IDDQD- posts small blind [$2.00 USD].
salmonoysta posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to -IDDQD- [ K♣ A♦ ]
CJM24 folds
soloil folds
Mariners raises [$16.00 USD]
Team-Rivers calls [$16.00 USD]
-IDDQD- raises [$72.00 USD]
salmonoysta folds
Mariners folds
Team-Rivers calls [$58.00 USD]
** Dealing Flop ** [ J♦, 5♦, T♣ ]
-IDDQD- bets [$108.00 USD]
Team-Rivers calls [$108.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 5♣ ]
-IDDQD- checks
Team-Rivers checks
** Dealing River ** [ 2♦ ]
-IDDQD- checks
NL400 AKo squeezer og misser flop
Re-raiser mindre preflop, mere manøvre i det potten ikke bliver så stor, og man kan måske 2nd barrel uden at potcommite sig selv. Better du turn, spiller du for stacken med et draw og du kan også vær død her(tt, jj. Er dog opmærksom på at team-rivers folder 0% gange i 3 bettet pots.). Som spillet her, better jeg flop og giver op,
Din equity på flop er rigtig fin og jeg gåber du har en plan om at b/c?
Turn er forfærdelig for dig og jeg sløver ned og checker turn og c/f alle non Q-rivers.
Ok jeg må have det, hvad fanden betyder "imo"...???
tak tak
Er det spew at shove turn her, og i så fald hvorfor? Personligt synes jeg nemlig, det virker ret så åbenlyst hvad hero har med den valgte linje, for hvilke andre hænder spiller flop, turn og river sådan:S
SS, enig, jeg ligner nøjagtig hvad jeg har når jeg checker turn.
Jeg synes dog enormt ofte at T's og J's er i hans range når han caller raise, og reraise preflop, og ved ikke om han er i stand til at lægge dem.
Tak for reply's all
Så vidt jeg husker var team-rivers en klovn som sagtens kan finde på at stacke af, hvis han tænker AK, som donks nu gør i de fleste re-raiset spots. Jeg kan tage felj ;)