6-handed på Full Tilt, har kun ca. 10 hænder på VTminwoo i PokerTracker på daværende tidspunkt, så ikke meget hjælp at hente der.
Seat 1: yquiet ($201)
Seat 2: cardiffgiant1 ($396)
Seat 3: Messaa ($402.30)
Seat 4: jagxk8 ($946.90)
Seat 5: OG_PLAYER ($583.35)
Seat 6: VTminwoo ($470)
cardiffgiant1 posts the small blind of $2
Messaa posts the big blind of $4
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Messaa [Q♦ A♣]
jagxk8 folds
OG_PLAYER calls $4
VTminwoo raises to $18
yquiet folds
cardiffgiant1 folds
Messaa calls $14
OG_PLAYER folds
*** FLOP *** [A♦ 6♣ 9♠] pot: 42
Messaa checks
VTminwoo bets $30
Messaa raises to $70 (mere?)
VTminwoo calls $40
*** TURN ***
Hva så? Hvad er jeres standard linje mod ukendt?
NL400: AQo OOP
Raiser den mere på floppet nok ca. 100$
Giver den pot på en blank turn og vil nok hælde mod fold (25%) all in (75%) hvis der bliver 'movet' fra position mod et turn raise fra dig.
Du bliver slået af AK i aktuel situation men jeg finder det mere sandsynligt at der bliver spillet en AJ, A10s fra position imod dig.
Outcome??
Er du standard 400NL spiller?
Du re-raiser ikke preflop og du gayraiser næsten floppet.
Jeg ville aldrig checkraise i det her spot; lead eller checkcall
som spillet better jeg 125 på turn og folder til et push, caller han rykker jeg ind på river.
Og ellers er jeg helt enig med Yskhyr er.
Men synes det er virkelig ringe spillet.
Jeg er ikke meget for dit PF call. Reraise eller fold AQo fra blinds, medmindre du synes du spiller meget bedre postflop end modstanderen. Jeg check caller floppet, checkraise er det værste du kan gøre.
@SirHenry
Den har du overhovedet slet ikke tænkt igennem.
Hvordan sætter du ham på sådan en lille handrange? Du kan være oppe mod Ax, 66, 99, 6x, 9x, 78 og i nogen tilfælde også hulskud eller lign.
Og fordi hans range er så stor re-raiser vi preflop.
Og ellers har Yshyr og Goofy forklaret nogle alternativer. Ved et tjek-calle kan vi lave et stop'n go også ret ofte få en nem beslutning på river.
Leader vi floppet kan vi leade igen på river også igen få en ret nem beslutning på river. Ellers kan vi leade floppet, tjek-calle turn for potkontrol også blok-bette river.
Villain er aggressor og vil muligvis ikke finde sig i, at initiativet bliver taget fra ham med flop bet - om han har ramt eller ej. Hvis vi fx. skyder 30 og han hejser til 120, hvad er linjen så?
Jeg caller bare flop, og ser turn an - med den intention at folde til et endnu et rimelig stort bet...
Er det ikke det klogeste?
@Myth_Dark
Interessant med dine tanker omkring forskellige linier i denne for mig ret tricky-hånd. Det kunne være fedt hvis du gad uddybe dine pointer lidt - det tror jeg ville kunne hjælpe mig meget.
1) "Ved et tjek-calle kan vi lave et stop'n go også ret ofte få en nem beslutning på river."
- Hvad er et stop'n'go? og hvordan giver det os en nem beslutning på river?
2) "Leader vi floppet kan vi leade igen på river (du mener vel turn?) også igen få en ret nem beslutning på river."
- a) Hvis du leader floppet, folder du så til et raise?
- b) Hvis du leader floppet, bliver flatcallet, leader turn og bliver raiset, så har du et easyfold, eller hva?
- c) Hvis du leader og bliver flatcallet på både flop og turn, hvad er så planen for river?
På forhånd tak
Forkert post.
I denne hånd better jeg floppet, og tager den derfra.
Som spillet: Bet turn!