NL400 AQo TPTK fra SB

#1| 0

Miltifrex har jeg ikke set før, han spiller 30/7/2 over 100 hands, jeg har iso-raiset ham 4 gange før, og den ene gang han kaldte tog jeg den ned med cont bet, så måske har han set sig irriteret på mig.

Jeg har været 28/24 aktiv hvilket hovedsageligt skyldes at netop denne spiller var meget weak mod mig og jeg sad i pos på ham.

PF: Ofte completer jeg bare SB her, hvad mener i er bedste linie ?

flop: fint flop, std cont bet,
Turn: jeg forventer han smider alle esser jeg slår hvis jeg skyder en hård turn kugle, desuden kunne jeg forestille mig at han ofte vil skyde turn med FD eller med air efter flop float. så jeg tænker CRAI er bedste linie ?

-ydermere burde han raise floppet med 2 par / sets. Når han skyder fuld pot på turn, hvad er jeres action ?

Seat 1: -IDDQD- ( $429.40 USD )
Seat 2: judy61 ( $208.58 USD )
Seat 3: _slow_hands_ ( $392.00 USD )
Seat 4: sakii ( $392.00 USD )
Seat 5: shoddy10 ( $254.65 USD )
Seat 6: miltifrix ( $689.52 USD )
-IDDQD- posts small blind [$2.00 USD].
judy61 posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to -IDDQD- [ Q A ]
_slow_hands_ folds
sakii folds
shoddy10 folds
miltifrix calls [$4.00 USD]
-IDDQD- raises [$18.00 USD]
judy61 folds
miltifrix calls [$16.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 8, K, A ]
-IDDQD- bets [$32.00 USD]
miltifrix calls [$32.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 3 ]
-IDDQD- checks
miltifrix bets [$108.00 USD]
-IDDQD- raises [$377.40 USD]

02-11-2008 09:33 #2| 0

pf skal raises altid.
flop fint.

turn er til tider ok, hvis du er forholdsvis sikker på han bette bag ved. men en spiller der limper meget og er semipassiv, synes jeg meget ofte checkker farvetræk og andre hænder du får value fra ved et turnbet. derfor synes jeg dit standart play mod de fleste bør være at bette turn igen. men til tider fint at veksle op som det her. for at balancere ifht de gange hvor du giver op på turn.

02-11-2008 19:10 #3| 0

Preflop er standard at raise.

Flop better jeg større - i tyverne et eller andet sted.

Turn er svær. Jeg hænger mest til at bette. Netop fordi donken her vil forventes at kalde dig med dårligere. Hænder. En passiv spiller vil forventes at forsvare sig mod din cbets ved at kalde. Udnyt derfor hans svaghed. Når du først checker, så kan jeg ikke lide CR. kald og revurder hele hånden på turn. TPTK for alle skillingerne. Pas på med det.

02-11-2008 21:53 #4| 0
OP

Halila, så jeg bør skyde ~90 igen på turn? hvis der bliver skubbet over turnbet i dette scenarie, folder vi nogensinde ?

Jeg checker for pot control på turn, men hans pot bet gør hånden svær.

03-11-2008 04:45 #5| 0

Kan ikke se hvilke hænder som han limper med som har os slået ud over 88 og den raiser han vel på knappen.
Jeg kan dog heller ikke lide dit turn check da der kan komme rigtig mange actionkillers på river hvis villian checker bag.
Jeg skyder turn og tror ikke jeg folder hvis han shover, da jeg mener Ax er en rigtig stor del af hans range.

Mvh Slot

03-11-2008 08:55 #6| 0

"Halila, så jeg bør skyde ~90 igen på turn?"
skyd som std ca 75%'ish af puljen

"hvis der bliver skubbet over turnbet i dette scenarie, folder vi nogensinde ?"
ja

"Jeg checker for pot control på turn, men hans pot bet gør hånden svær."
at tænke potkontrol her er et stort leak imo. du skal tænke bet-bet-bet for value.

03-11-2008 09:26 #7| 0

Áltså du potcontroller jo ikke ved at c/r all in ? det argument giver ikke mening. en passiv spiler skal som udgangspunkt VB til døde. specielt folk der open limper er min erfaring

men jeg tror jeg bet kalder mod en del, hvis han virkelig er passiv og typen der aldrig hiver et bluff op og altid har fx a3 når han skubber turn, og ellers altid flatter med alle sine andre Ax farvetræk osv, så kan bet fold også bruges.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar