NL400 på bossen. Villain er PNer, men husker ikke at have spillet mod ham før. Jeg tror han er en god, aggressiv spiller.
1. hånd ved bordet. Hvad er river plan - b/f? b/c? Nogle der better turn?
Seat 1: Villain ($607.98)
Seat 2: Hero ($400.00)
Seat 3: Groggbuffé ($428.55)
Seat 4: gypsy04 ($1266.42)
Seat 5: Aktion ($288.35)
Villain posts the small blind of $2.00
Hero posts the big blind of $4.00
Aktion is the button
Dealt to Hero A♠ Q♠
3 folds
Villain raises $12.00
Hero raises $36.00
Villain calls $36.00
*** FLOP *** Q♦ 4♦ J♣ ($72)
Villain checks
Hero bets $53.00
Villain calls $53.00
*** TURN *** 8♦ ($178)
Villain checks
Hero checks
*** RIVER *** 3♣ ($178)
Villain checks
Hero?
NL400: AQs mod PNer i blindbattle
Jeg ville nok valuebette lidt over halv pot. Villain skal være tricky for at dobbelt-checke noget, som du ikke slår...
100 % altid et valuebet her, hvis han C/R folder du og skriver np i chatten. Hvem er Villain ??
Hvis personen selv vil skrive skal han være velkommen til det, men det er sådan set lige meget for analysen, da jeg ikke vidste noget om villains spil udover at han er PNer.
Hvad er villains river calling range og CR range, der gør b/f til det mest profitable? Og hvor ofte CR bluffer en tænkende villain her?
Jeg betcaller turn, og jammer alle non 4 korts streg/flush rivers. Blind battle, pokernetter, alt det gode. Jeg hælder mere til at spille for value end for potcontrol.
Ja det må enten være et bet på turn eller check river synes jeg.
Det er over mit limit, men jeg giver mit besyv med alligevel.
Hvis villain rammer en flush på turn, så vil jeg mene at det er en kæmpe fejl af ham ikke at value bette senest på river, da han giver dig mulighed for at checke en frygtelig masse hænder med show down value.
Hvis han har floppet et set, hvorfor check-raiser han dig så ikke med alle de draws ude? Kan heller ikke se ham spille KK, eller AA på den måde. JQ ville han nok folde pre flop, og i øvrigt også check-raise på floppet.
Alt i alt vil jeg blive enormt overrasket, hvis du er bagud på river, men man har jo set folk spille flushes på sjove måder før.
Jeg tror jeg vil bet-calle river, og sige "Tillykke med satset. Du fik mig", hvis han viser dig nødderne.
b/c river er jeg også mere på end b/f.
b/c turn er jeg dog lidt mere tilbageholden med - godt nok er villain en tænkende spiller, men det er første hånd vi spiller mod hinanden, så vi ved slet ikke hvad han tænker om mig. Når både T9 og farven rammer, tror jeg langt oftere vi ser dem end Qx uden historie.
Jeg vb'ede 120'ish, villain callede og muckede.
@Rooger: For det første er det meget unlikely, at han har dig beat på turn (T9 er mere eller mindre eneste option, eller et meget lavt fd). For det andet bør du nok semibluffe den der turn meget meget light, hvorfor AQ absolut SKAL være i din vb range.
- AB
Klart VB fra min side - og fold til skub.
readless kan han kalde floppet med mange hænder du slår.
X
jeg sætter ham på 99 eller TT, havde han haft 9T eller 2x♦ havde du nok hørt fra ham senest på river.
lille valuebet, så han synes han kan betale for sin 99 eller TT.
lille valuebet på 50 vil nok give den bedste value imo, og så regner jeg bare med et call fra en dårligere hånd eller et fold fra villain