Villain er den klart dårligste ved bordet (40/11/4), og har formået at klikke til højre og venstre, samt suge ud et par gange med ragged esser på A høje boards osv. Kan overspille sine hænder voldsomt, men jeg har ikke set noget så deep endnu. Hvordan spiller folk den?
Ladbrokes kan være lidt sjov at tyde, men han klikker altså i to omgange.
** Game ID 842009488 starting - 2007-10-03 08:53:43
** Tyndareus [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- THELICENSEE sitting in seat 1 with $507.41 [Dealer]
- HERO sitting in seat 3 with $878.99
- budala sitting in seat 4 with $1140.20
- alabrou sitting in seat 6 with $235.23
HERO posted the small blind - $2.00
budala posted the big blind - $4.00
** Dealing card to to0co0l4U: 7♥ 4♥
alabrou folded
THELICENSEE folded
HERO raised - $14.00
budala called - $14.00
** Dealing the flop: A♥ T♥ K♥
HERO bet - $25.00
budala raised - $50.00
HERO raised - $175.00 (Jeg går udfra vi er størst tilhængere af et 3bet her?)
budala raised - $300.00
HERO?
Hvad er planen herfra? Blanke turns, broadway turns, farvede turns, eller ingen turns overhovedet? Vi har cirka 570 tilbage.
NL400 babyflush 200BB deep
Villain er den klart dårligste ved bordet (40/11/4), og har formået at klikke til højre og venstre, samt suge ud et par gange med ragged esser på A
tja du kan vel enten call og skubbe anyturn der ikke er en hjerter eller paire boardet, men tror nu bare at jeg går til bunds med det samme, skub, ret sikker på at med den beskrivelse er både str8 og 2 par en stor del af han range, nok også AQ med Q i hjerter.
Snoogs
Hvis du ikke kan folde en 8-5 flush i tour, kan du vel heller ikke komme væk her i cash???
@Knish
Nu er der jo KÆMPE forskel på tour spil og deepstacked spil?????
Snoogy analyserede det så smukt som det er skrevet...
Jeg rykker også hele butikken ind til midten og forventer at se
alt muligt lort, --> AK, AQ, AJ, A10, 2 par, 3 ens, str8, luft ???
tror ikke på flush
hvorfor asger?
jo han skyder højst sandsynlig på turn på de fleste kort. men hvad gør vi på alle hjerter+parre bordet kort ?
jeg rykker til midten på floppet. hvis villian har en højere flush so be it. tror han betaler med A x♥ sets og 2 par. kan ikke se han folder meget som han alligvel ville rykke ind på turn.
Jeg er enig med asger, jeg caller og skyder 200-250ish på turn ind i ham hvis der falder en blank, - paired og flush checker jeg og afventer hans move.
Preflop er noget lort, og den skal foldes imod denne type modstander.
Og griner, hans navn budala på serbisk betyder idiot. hahaha..
@Hahila: Jeg caller, og check-raiser turn AI for at få mere value ud af alle hans bluffs (hvilket jeg altså tror er en vis andel på de her psyko boards).
Jeg c/f'er turn ♥, og tænker over hans repons, hvis boardet parrer.
- AB
Når han clicker i to omgange er det så ikke nok til at vise, at han er meget glad for sin hånd? Forstået på den måde, at han nok ikke folder any set eller QJ til et ai.
Selvf gået ud fra din beskrivelse af villain.