Har lige sat mig, ingen reads.
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: MilanMad ( $1,140.40 USD )
Seat 3: Gleb3136 ( $137 USD )
Seat 5: Logoped83 ( $212.50 USD )
Seat 6: baby505050 ( $740.44 USD )
Seat 1: Hero ( $406 USD )
Seat 4: ichfalte ( $400 USD )
baby505050 posts small blind [$2 USD].
Hero posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♠ K♥ ]
MilanMad folds
Gleb3136 folds
Logoped83 folds
baby505050 raises [$13 USD]
Hero raises [$44 USD]
baby505050 calls [$33 USD]
** Dealing Flop ** [ 5♠, Q♠, T♦ ]
baby505050 checks
Hero bets [$77 USD]
baby505050 calls [$77 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♥ ]
baby505050 checks
Hero checks
** Dealing River ** [ A♣ ] Pot: ~$230
baby505050 bets [$114 USD]
Hero?
Det meste af tiden byder jeg turn og caller et shove, men ikke denne gang.
NL400 blindkrig riverspot
Ingen specielle bagtanker. Jeg tror det har nogenlunde samme ev at bette og checke turn mod en unknown her.
Syntes du skal sige 50 preflop, og jeg syntes det er en fejl ikke at bette turn. Det der med "det meste af tiden" giver jeg ikke meget for. Når du ikke kender villain og han ikke kender dine patterns godt ser jeg ikke meget grund til at mixe det op, bare kør din standard linje.
"Ingen specielle bagtanker. Jeg tror det har nogenlunde samme ev at bette og checke turn mod en unknown her."
Ja det var det måske hvis bordet ikke var så draw heavy som det er, der er str8/flush draws derude, jeg byder denne turn 10/10 gange, tager vi potten ned nu er det jo fint og trækker vallain til nogle draws ja så skal han da have lov til at betale for dem...
Som spillet er jeg i tvivl hvad der er klogest, kan sku ikke se om det er et blockbet fra noget KQ/QJ eller et VB.
Det er 50/50 om jeg caller her, kommer an på gut-feeling.
Mvh Slot
Mit raise preflop er helt standard til $48.
Nu var det heller ikke min turn action som sådan jeg ønskede kommentarer til, men river.
@Xizor
Det er jo umuligt at sige noget om vallains hånd når du giver ham et gratis riverkort.
Hans holding kan jo sagtens være AJ/AQ/AK/KJ/1010/55/2♠....
Jeg kan godt finde et fold frem her, men tror dog at nysgerrigheden overvinder hvis jeg havde checket turn.....
Umiddelbart tror jeg ikke at nogle unknown vallian better her uden min. et A i handsken pga. bordets tekstur.
Mvh Slot
@SørenMatthias
Vi har position på villain, så jeg raiser faktisk kun til $39 preflop men $50-52-agtigt hvis vi var OOP.
Jeg better altid turn her pga de mange draws (og af andre årsager).
Jeg betaler river.
Jørn