villain er en af de bedre Finske TAGs med et par moves i sig. Jeg spiller selv rimelig TAGish
600$ stacks
5 handed foldet til mig i SB.
Hero A♠ T♠
Hero raises to 14, BB calls.
Flop: J♣ 7♣ 6♥
Hero bets 20, BB calls
Turn A♣
Hero checks, BB checks
River Q♦
Hero bets 38, BB raises to 160, Hero calls
NL400 blindkrig vs TAG
Jeg better turn, og folder om villian giver den renakke der, om villian caller på turn revaluerer jeg, men checker i hvertfal selv, og ser så på villians river- action
som spillet folder jeg river
Det der "ish" - det er jo noget homo! Enten spiller du TAG, eller også gør du ikke.
Julle
Har tit set i skriver "reverse" , hvad mener i ??
Er det om man har byttet om på Hero og Villain eller sådan noget ??
Ellers som Signic..
"enten spiller du TAG eller også gør man ikke"
Jeg er sikker på ovenstående sætning giver mening, jeg kan bare IKKE får øje på den! prøv igen! :)
Han har Q♥ 7♥.
Pillars @
Er svært at sige. Hvordan ser villian på dig ?
Villian kan god repoppe med QJ og nogle andre 2 pars kombinationer
flush er også i hans handrange. Ingen grund at reraise med hænder som har showdown value, om det ikke er for Value man gør det
Pocket 7 og 6 er lidt for passivt spillet, og alle det andre pocket pairs skal han reraise preflop
Så du vinder bare Air IMO. Så kan du selv vurdere for ofte villian bluffer i disse situationer for at se om der er profitabelt at calle
QJ er det eneste jeg er bange for her. Som du selv er inde på, er jeg ret sikker på villain raiser sets mv. på det her flop mod mig og better flush på turn det meste af tiden. Mit river bet ligner jo hvad det er, et tyndt valuebet og jeg tror godt villain kan finde på at raise et sådant. Jeg fik bare det indtryk at villain så mit turn check som et potcontrol check og han derfor regnede med, at jeg var parat til at betale et bet, så han tjekkede bag (han ved jo godt det er et godt bluff kort). Han ville nok have tjekket bag river også, da han ved jeg kan bluffcatche med både et es og nu også en dame, men mit tynde bet åbnede op for ham at raise til noget jeg har ekstremt svært ved at calle?
Hæ hæ, godt ord igen Pillars. Ændrer mit dårlige dansk :). Fastholder dog min mening omkring "ish"
Julle