NL400 bluff HU

#1| 0

Hey

SDM er 49/36/2 over 200 hands. Har ikke spillet HU mod ham før. Som hans stats antyder, ved han ca. hvad han laver, dog er han meget passiv/cally. hvilket hans 25% fold to cont bet også viser. Han 3better 5% og folder til 3bet 60%.

Jeg har spillet 42/35/8 med 3 bet på 15.
Jeg har kaldt ham pre 4 gange, 2 gange har jeg leadet og taget den ned, og 2 gange har jeg check foldet. -sidst check foldede jeg.

Jeg raiser floppet for at kunne sætte max press på ham på senere streets da dette bord meget nemt bliver svært for næsten hele hans range.

Turn er et af de bedste kort jeg kunne få, og jeg skyder igen.
Er det spew? -mod en semi passiv fætter?

Seat 1: -IDDQD- ( $496.00 USD )
Seat 2: S_D_M ( $611.22 USD )
S_D_M posts small blind [$2.00 USD].
-IDDQD- posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to -IDDQD- [ J A ]
S_D_M raises [$12.00 USD]
-IDDQD- calls [$10.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 5, 7, 8 ]
-IDDQD- checks
S_D_M bets [$28.00 USD]
-IDDQD- raises [$86.00 USD]
S_D_M calls [$58.00 USD]
** Dealing Turn ** [ T ]
-IDDQD- bets [$132.00 USD]

02-12-2008 17:37 #2| 0

Jeg synes det er en smule spew....

Kan godt lide din linie hvis gamet er til det.

Men mod en passiv modstander synes jeg nu nærmere at turn rammer din modstander godt idet det er ham der caller et raise på et drawy board.

Kan godt lide at spille disse hænder på samme måde i big blind, dog synes jeg dit reraise er tilstrækkeligt stort til at du burde få hænder væk der ikke biver skræmt at en turn som [T] Tr

Jeg er faktisk meget i tvivl med denne hånd, tror jeg vil undgå at komme i disse situationer i big blind mod en passiv spiller, andet jeg har et stærkt draw. Har siddet og tænkt frem og tilbage længe og kan sgu ikke finde frem til noget fonuftigt at skrive...

Kan du muligvis fortælle lidt om hvilken hånd du tror han caller floppet med og folder turn?

Undskyld for det meget forvirrende indlæg :)

Houdinini

02-12-2008 18:20 #3| 0

søtte

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar