NL400 - bluffe hele vejen

#1| 0

Villain spillede på det tidspunkt noget i stil med 45/12. Jeg har vundet en masse skillinger mod villain. Jeg har bettet for value og han har kastet sine skillinger efter mig. Han er dog tricky og kan også finde på at vise en river bluff raise op, samtidig med han også tit folder floden. Han snakker meget, og det ser jeg som et tyretræk og snakker lidt tilbage. Han brokker sig over mine preflop hænder og konkluderer jeg ikke har spillet poker så længe. Han brokker sig også over, hvor sygt det er af mig at kalde preflop med suited gab connector til en raise. Han ser mig som kæmpe lose og er altså allerede kommet til skade ved jeg at ofte better mine hænder for value.

Jeg kalder en kold OOP med 43s. Rammer en gut shot straight og beslutter mig for at bette den ud. Det mest sandsynlige er jo, at han heller ikke har ramt noget.

På turn forbedre jeg mit træk med en farvetræk også. Kortet er lille. Jeg tror ikke han har ramt sit eventuelle over. Jeg better ud igen og er godt tilfreds med dette bet. Mange folder jo til second barrel.

På river kommer endnu et underkort og jeg har ramt blankt. Fuldstændig misset. Jeg sidder tilbage med 4 høj og har ingen mulighed for at vinde et showdown. På floppet var der ingen farvetræk, så begge har altså ikke farvetrækket at bekymre os om. Skal man lige skyde igen, og givet fald hvor meget? Eller måske tjæk-ræse den? Eller skulle man vælge tjæk fold?

AlanShearer9 is at seat 0 with $582.65.
_-Legend-_ is at seat 1 with $42.90.
Hero is at seat 2 with $1686.95.
OJ_Pimpson is at seat 3 with $362.45.
GaryBecker is at seat 4 with $693.65.
The button is at seat 0.

_-Legend-_ posts the small blind of $3.
Hero posts the big blind of $6.

AlanShearer9: -- --
_-Legend-_: -- --
Hero: 3h 4h
OJ_Pimpson: -- --
GaryBecker: -- --

Pre-flop:

OJ_Pimpson folds. GaryBecker folds. AlanShearer9
raises to $24. _-Legend-_ folds. Hero calls.

Flop (board: 9c 6d 2h):

Hero bets $27. AlanShearer9 calls.

Turn (board: 9c 6d 2h Kh):

Hero bets $84. AlanShearer9 calls.

River (board: 9c 6d 2h Kh 8s):

Hero?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar