NL400 - Deep 56s OOP

#1| 0

Party NL400 5-handed

Folk ved bordet er alle ret dybe, fordi der tidligere har siddet en abe på megatilt og sprøjtet.
Jeg har spillet TAG uden at lave de helt store moves.
Villain har spillet nogenlunde TAG. Han har dog virket lidt fancy og bl.a. cr river med nuts tidligere. Han floater ofte postflop, men er ikke vildt aggressiv.
Effektive stacks er $935

Preflop: UTG (donkey) minraiser til $8. Jeg siger $24 fra CO med 56. Villain på button er den eneste caller.

Flop: 5 Q K (Pot: $62)
Jeg stikker $50 ud, villain tænker lidt og flatcaller.

Turn: 6 ($162)
Jeg siger $110, han caller.

River: 2 ($382)
Jeg checker med ca. $750 tilbage i stacken.
Kommentarer?
Betstørrelser på flop/turn?
Blockbet river?
Hvor meget kan jeg calle på river jf. villains handrange?

19-05-2006 12:57 #2| 0

Jeg synes det ser rigtig fornuftigt ud. Hvis villain er TAG og rimelig sane må vi gå ud fra, at han raiser flop med to par eller set. Turn kunne godt være grim for os, da det nu er svært at slippe væk, men hans call indikerer vel ikke en flush? Du spiller hånden som har du KK/QQ/KQ og han kan vel ikke lade dig trække til 10 outs gratis på turn...?

Jeg tror jeg caller en del på river, svært at sætte et beløb på. Hans linje kunne meget nemt være noget AK værk. Denne vælger han dog nok at checke bag dig.
Det store spørgsmål er vel, hvor fancy han kan finde på at være på flop og turn. Kan du selv forestille dig ham flatcalle turn med en flush eller et set?

19-05-2006 13:03 #3| 0

Ubehagelig situation!

Flop:
Enig i dit bet.

Turn:
6 kunne godt ligne et rigtig skidt kort for dig. Hvis Villain er sane er det svært at se en hånd han flatcaller floppet med, som ikke slår dig nu. Kan kun se en slowplayet AK/AA hvor du er foran.
En sandsynlig hånd til Villain kunne være AQ . Hvis han igen er fancy kunne det være KQ/KKK/QQQ/555.

Jeg kunne sagtens selv finde på at bette som dig her, men måske skal hånden bare opgives/checkes med en temmelig ærgelig fornemmelse.

River:
Med dybe stacke spiller jeg ofte selv 56s sådan her pre-flop og på floppet, men OOP synes jeg denne hånd viser dens svaghed. Jeg tror du er bagud og caller maks $100.

21-05-2006 13:29 #4| 0
OP

Flere kommentarer? :)

21-05-2006 14:57 #5| 0

Synes det ser godt ud. Du slår ikke mange hænder på river though. Jeg tror ikke nødvendigvis flushen raiser turn..

22-05-2006 01:13 #6| 0
OP

Villain siger $322.87. Jeg brækker mig og folder.

Tak for kommentarer.

22-05-2006 06:55 #7| 0

Fint spillet, fint fold

- Tox

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar