Villain er DrTony. Har spillet en del med ham, og han er efter min mening en semi-dårlig LAG. Han spiller 35/21/1.43 over 1k hænder. Han caller 3bets ultra light (T9o, J9s), og har deciderede spewtendenser her. Derudover, så spiller han også mærkeligt mod almindelige raises - også OOP. Har set ham calle et raise i pos med K2s, et raise OOP med A8o og 98s - alle HU.
EDIT: Postflop virker han dog fornuftig.
Jeg tror hans indtryk af mig er TAG.
***** Hand 804501042 *****
2.00/4.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Saturday, October 27, 2007 8:45:25 PM
Table TH 628 (Real /Cash Game )
Seat 1: Sehati (870.90)
Seat 2: Tiltaren (216.00)
Seat 3: Hero (886.36)
Seat 4: tapzan (198.00)
Seat 5: Villain (1059.70)
tapzan post SB 2.00
Villain post BB 4.00
** Deal **
Hero K♣, A♦
*** Bet Round 1 ***
Sehati Fold
Tiltaren Fold
Hero Raise to 14.00
tapzan Call 14.00
Villain Call 14.00
*** Flop(Board): *** : K♦, A♠, 3♠ ($42)
*** Bet Round 2 ***
tapzan Check
Villain Check
Hero Bet 35.00
tapzan Fold
Villain Call 35.00
*** Turn(Board): *** : K♦, A♠, 3♠, 5♦ ($112)
*** Bet Round 3 ***
Villain Check
Hero Bet 88.00
Villain Raise to 200.00
NL400 - Deep, akavet turn situation
skubber anyday...
Mener all-in er dårligt move !!!
Du giver A3+A5 en god chance for at komme væk og taber selv max til set. Er det virkeligt så oplagt at villain kan have en draw her - at vi er villige til at skabe den situation ???
Jeg caller her og check-caller stort set any bet på river - eller smider selv et bet i hovedet på ham river (giver dog nogle svære valg alt efter om han kan raise andet end set på river).
Damn andreasen, den her skal all in, og jeg håber ikke, du folder to par her!
I wote for Scotty, I mean Ahle
Hvis du spiller så tørt at A5, endsige 35 rent faktisk folder når du skubber kan du overveje at calle, men det gør du forhåbentlig ikke :-)
Andreasen, hvis du c/c any river bet, kan du lige så godt smide stakken ind her.
De skal bare ind.
hvis han har A5 er det da perfekt at få mønterne ind nu, før der falder lortekort for "a5-manden".
Desuden kan jeg ikke se ham smide nogen hånd udover et komplet bluff på turn, hvis vi går all-in.
ALL-IN
Kalash er så spot on på turbo, jeg grinte sgu næsten :)
Turbo og dårlig lag og tox direkte spørgsmålstegn ved Fluens måde at spille diverse hænder på.
Ej, jeg er sgu træt. Hygge
@Kalashnikov
Forhåbenligt ikke ret mange der spille så loose at folk ikke folder A5,53,A3 200bb dybe i den her situation.
Helt enig med Andreasen.. caller turn og caller et bet på river. VB self hvis han checker river. Imo bliver vi kun betalt af bedre ved at skubbe turn.
Becks: LOL, Hvis folk får en dårlig lag til at smide A5 dér, så spiller de simpelthen for tørt. En tendens for dårlige lags er i øvrigt de caller for meget, så selvom hero skulle være übernit kan han nok godt finde et kald frem med A5 alligevel. Ydermere forelsker dårlige lags sig ofte i draws.
@Kalash
Lad være med at beskrive mig og slutte sætningen med "dårlig lag" ffs!
Men Kalash, går vi ikke ud fra villain raiser QTs og JTs på flop? Jeg er også meget mere til, at han har A5 end draws. Then again, han har en semi-lav agg. factor.
Jeg synes både at et turnskub og at calle ned er fint, ved ikke helt hvad der er mest +EV men hælder til at calle ned.
Mjah, okay, fair nok.
Jeg skubber vognen ind og villain snapcaller med 42♣.
call ned.