Seat 3: 1966bear ($262.20 in chips)
Seat 5: Helt ($1,423.71 in chips)
Seat 6: Skurk ($797.80 in chips) DEALER
Seat 8: vukicev ($212.70 in chips)
Seat 10: gogoplex ($575.40 in chips)
vukicev: Post SB $2.00
gogoplex: Post BB $4.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Skurk [x x]
1966bear: Fold
Helt: Raise $14.00
Skurk: Call $14.00
vukicev: Fold
gogoplex: Call $10.00
*** FLOP *** [J♠ 10♣ K♦] ($44)
gogoplex: Check
Helt: Check
Skurk: Bet $33.00
gogoplex: Fold
Helt: Call $33.00
*** TURN *** [2♦] ($110)
Skurk: Bet $80.00
Helt: Call $80.00
*** RIVER *** [J♥] ($270)
Skurk: Bet $165
Han spiller 22.5/18.5/3.5 over en sampel på 330 hænder.
Han kan 3-bette og squeeze semi light og det virker som om han har ret god spilforståelse.
I denne session har han 3-bettet mig et par gange selvom vi har været dybe. Har ikke rigtig spillet tilbage på det.
Hans agression factor ligger på henholdvis 3.8/5.5/0.7, men det er som sagt ikke en særlig stor sampel så ved ikke hvor meget den kan bruges.
Hvilken range kan vi betale et river bet med her?
EDIT: Har selv spillet 23/17/2. Og har generalt været alt for passive på de senere streets.
NL400 Deep betaling range
Spiller kun nl 200 selv så en tand over mit limit.
Har super svært ved at sætte dig på en hånd.
- Enhver dame Cbetter du med.
- AK/AA/to par/set Cbetter du med.
- J9s/AJ Cbetter du vel
Du ligner en weak suited Konge synes jeg som prøver at holde potten nede?
Eller jeg er måske way off lol.
Allan
@Nautilous
Se bort fra spillet på de andre streets hvilke hænder kan så betale et river bet?
@ MD
Har de tidligere streets ikke NETOP noget at gøre med hvad du kan betale river med? Det er jo udfra disse villain danner sig et indtryk af hvad din range er og valuebetter/bluffer så ud fra dette indtryk.
Alle boats, stregen, og så tror jeg sku egentlig trygt du kan drysse det meste andet. River agg på 0.7, tror sku sjældent han bluffer her, selvom det er en lille sample.
Hånden er reverse.
Jeg sidder med AQ og flopper nødden. Dog synes det den J var et af de aller væreste kort der kunne falde og blev i stor stor stor tvivl om jeg kunne tillade mig at sætte et valuebet ind.
Og det endte jeg blev noget weak og tjekkede bag.
Den rigtig skurk har AA og jeg tager potten.
Havde følelsen af han ikke kunne betale med Kx og da det meste af hans range mente jeg var sets og 2 par der havde fyldt op. Også KQ+ som, jeg i siturationen mente, ville mucke til et river bet.
For det første, så har du et automatisk valuebet. Det er ikke så meget begrundet i, hvor vidt villain betaler (fordi der rigtigt nok er en meget stor del af hans range, der ikke kan betale river), men at du har den bedste hånd en meget meget stor andel af tiden. Og det er helt i orden at bet/folde i det der spot, da han ca aldrig bluffer, og du kan kun calle til en split.
Værende villain, tror jeg i øvrigt jeg caller med QJ+ mod en aldeles nitty udgave, mens jeg mod mange andre kan betale med 77+ (det var rent faktisk ikke en joke). Mod de der lidt on/off aggro banditter, caller jeg i realiteten med AK+, men det er også fordi de valuebetter KQ fra tid til anden.
- AB