Hero og villian har ikke spillet nogle store potter mod hinanden. Villian virker som en ok TAG.
NL400 6max
Hero sidder med 892 og villian dækker.
Villian raiser utg til 14
Hero kalder med 5♦ 5♠
Knappen og blinds folder.
Flop(34): J♦ 8♣ 8♠
Villian better 24
Hero kalder med planer om at tage den ned på turn.
Turn(82): 5♣
Villian checker
Hero checker???
River(82): 3♦
Villian checker
Hero better 54
Villian raiser til 208
Hero???
Bare kald eller 3bet og fold til skub? Jeg er mest bare for at kalde, da jeg har svært ved at se villian kalde et 3bet med noget vi slår andet end A8s.
NL400 (deep): Lille hus på river
Du misser helt sikkert value ved at checke turn bag.
Som spillet betyder det dog også at villain ikke kan forvente at din hånd er så stærk som den er. Jeg tror derfor godt han kan levele sig selv til at calle med 8x hvis han somehow har den og han betaler næsten helt sikkert med 33.
Jeg tror i øvrigt sjældent han har noget overhovedet her.
A hva ?
Villain betaler af med any 8 her vil jeg imho mene. 33 100% også, men tvivler på han har noget tror blot det er en forventning af bet'n'take du er ude i, og han så gerne vil have den tilbage.
Push
han ligner luft, overkort eller busted et eller andet. Jeg har svært ved at se nogen hænder der slår dig som skulle hejses til 6 bb UTG fraset JJ.
Nu spiller jeg NL10 og er sygt money scared, så jeg ville calle. Men den skal vej raises til 500 og calles hvis han går all in.
Som Tinaballaden skrev skal du bette turn.
Push river, og er du slået jaaaaaaa såååååååå....... shit happens:(
@coolkjaer
"Hero kalder med planer om at tage den ned på turn."
Nu sker der så det, at du tilfældigvis/heldigvis spiker på turn, men hvordan hænger det sammen med ovenstående kommentar.
Generelt mener de fleste dygtige spillere vel, at 223 BB's dyb, bør man spille store pots med store hænder, og det ser ud som om, at du har alletiders chance for at gøre dette her.
Som nævnt i en af mine tidligere svar til dig i en anden post, misser du meget value ved ikke at renakke her (på trods af, at jeg ved, at du er running cold pt.), så på den i længden skal det nok betale sig at få skillingerne ind her - shove!
Det eneste, der taler for, at du er slået, er at en TAG villain åbner UTG, hvilket kan indikere J's eller noget mindre sandsynligt 8'ere. Med mindre han tror du floater floppet, kan dette opfattes som trips 8'ere til dig, som ønsker at få et bet mere ud af villain på turn, men med dit turn-check tror jeg nærmere han forventer, at du sidder med J10/QJ'ish... derfor er dit FH jo også super godt maskeret og jeg forventer således, at der er mange hænder, som du slår, villain betaler dit river shove med.